Az FIA meglépte azt a változtatást, ami az idei első két F1-es futam alapján indokoltnak tűnt: már a most hétvégi Ausztrál Nagydíjtól kezdve húsz centivel szélelesebbek lesznek a rajtkockák. Bahreinben Esteban Ocon, Szaúd-Arábiában pedig Fernando Alonso kapott bosszantó büntetést azért, mert nem talált be a rajthelyre.
Múlt héten még csak sajtóhírként röppent fel a lehetőség, Craig Pollock azonban most nyilatkozott is a projektről: félig női csapatot hoznának az F1-be, a női versenyző csak hab lenne a tortán.
Akár a négyszeres F1-es világbajnok is helyettesíthette volna Strollt, de végül meg sem kérdezték erről. A csapatfőnök szerint Vettel is részese a sikereknek.
Évtizedes átkot törne meg Verstappen Melbourne-ben: a holland még sosem nyert az F1-es Ausztrál Nagydíjon, de a Red Bull is legutóbb 2011-ben diadalmaskodott az Albert Parkban.
Toto Wolff szerint bizakodásra ad okot, ahogy a tanultakat hasznosítják a fejlesztések terén, de egyúttal jelezte: nem szabad elragadtatniuk magukat. Korábban már elismerte Toto Wolff, hogy jelenlegi tervezési koncepciójuk nem versenyképes, így jó eséllyel át fognak állni a Red Bull filozófiájára. Akár radikális lépések is következhetnek.
Sajtóértesülések szerint már a szélcsatornás munkát is megkezdte egy F1-be vágyó Formula-2-es istálló, amely a Mercedesszel köthet motorpartneri megállapodást.
Hivatalosan meg nem erősített információk szerint több fontos mérnök is távozott az elmúlt időszakban a szezont nagyszerűen kezdő Aston Martintól. Az évad szenzációja az Aston Martin, a Formula Podcast gárdája pedig kitárgyalta, hogy honnan jöttek, merre tartanak, mire lehet elég a jelenlegi lendület.
A Red Bull csapatfőnöke mindkét pilótáját méltatta egy interjúban. Egyelőre kérdéses, mi lesz velük a Verstappen utáni időkben.
Még mindig nincs vége a MotoGP-szezonnyitón történt Marquez-incidensnek: a Repsol Honda fellebbezett az ítélet utólagos módosítása miatt.
Összesen négy motoros szenvedett olyan sérülést a Portugál GP-n a királykategóriában, amely miatt kénytelen kihagyni a soron következő termasi futamot. Közülük Pol Espargaro járt a legrosszabbul, aki még a pénteki edzésen bukott: a sóderágy kavicsainak mérete és az air fence hiánya az incidens helyén azt eredményezte, hogy tüdőzúzódást, állkapocstörést és csigolyasérülést is szenvedett a Gas Gas Tech3 versenyzője. Testvére, Aleix Espargaro meglátogatta őt a kórházban, amely után elárulta: az állkapcsa miatt műtét is vár a spanyolra, valamint hosszú kihagyás.
A hétvégén visszatér Ausztráliába a száguldó cirkusz, ahol Lewis Hamilton kereken tíz évvel ezelőtt debütált a Mercedesnél. Így emlékezett vissza élete döntésére a brit.
Wolf Zimmerman irányítja a Ferrari 2026-os motorfejlesztését - számolt be saját forrásaira hivatkozva a Corriere della Sera. Az olasz lap úgy tudja, hogy a maranellóiak már átállítják a szakembert a teljesen új erőforrás projektjére.
Óriási az érdeklődés a július 21-23-i Formula-1-es Magyar Nagydíjra, amit jól mutat, hogy már hónapokkal ezelőtt elkelt az összes belépő a versenynapra – még úgy is, hogy plusz lelátókat is megnyitottak a Hungaroringen. Most viszont adódott egy utolsó utáni lehetőség arra, hogy valaki jegyhez jusson, ugyanis mint az a pálya közösségi oldaláról kiderül, új lelátó épül a Super Gold és a Gold 3 tribün között.