A Formula-2 sok izgalmat hozó pénteki időmérője után ma következhetett a sprintfutam, amelyet meglepetésre egy általában a rajtrács végére várt versenyző, Amaury Cordeel kezdhetett pole-pozícióból. Őt Jak Crawford és a bajnoki éllovas Frederik Vesti követte. Theo Pourchaire csupán a kilencedik rajtkockában sorakozhatott fel, miután három rajthelyes büntetéssel sújtották a versenybírák Dennis Hauger kvalifikáción történő feltartásáért.
A zuhogó eső miatt gördülő rajttal indult a futam, Cordeel pedig szépen lehagyta az őket üldözőket. Mögötte Vesti próbálta meg megelőzni Crawfordot, de a külső íven nem talált tapadást, a menekülő útvonalon tért vissza a pályára, az amerikai pedig először visszaesett, majd ki is állt, mivel megsérült a felfüggesztés autóján. A mezőny magjában is hatalmas volt a kavarodás az ítéletidőben, Victor Martins a harmadik helyig tornázta fel magát. Vestinek csupán három kör kellett ahhoz, hogy átvegye a vezetést Cordeeltől, akit aztán Martins is maga mögé utasított.
Ezután kissé lelassultak az események, a legtöbben arra koncentráltak, hogy hiba nélkül pályán tartsák az autót a rendkívül nehéz körülmények között. Vesti előnye gyorsan nőtt, Martins is simán lerázta magáról Cordeelt, eközben Pourchaire folyamatosan lépkedett előre, a 11. körben már az ötödik volt. Az eddig harmadik helyen haladó belga hibázott és visszaesett pár pozíciót – pont a középmezőny elejében folyó csata közepébe –, ezzel Hauger örökölte meg a dobogó alsó fokát.
Tíz körrel a vége előtt a legbátrabbak Kush Maini és Jehan Daruvala vezetésével száraz gumikra váltottak. Pár körrel a kockás zászló előtt Juan Manuel Correa ásta el magát a kavicságyban, a virtuális biztonsági autós fázis alatt pedig Pourchaire a negyedik helyről bokszolt lágyakért, visszaesve a tizedik helyre, de amikor egy perc múlva már a rendes biztonsági autó hajtott pályára és az egész mezőny kijött száraz abroncsokért, a francia már a negyedik pozícióban találta magát. Az első három megtartotta eredeti helyét a kiállások után is.
Az újraindítás után Vesti megőrizte vezetését, Pourchaire pedig három kanyar alatt két pozíciót javítva feljött a második helyre. A dánt azonban már ő sem tudta letaszítani a csúcsról, aki így harmadik győzelmét aratta a szezonban. Az ART elégedett lehet a látottakkal, dupla dobogót ünnepelhettek a verseny után. Az összetettben Vesti és Pourchaire tovább növelték előnyüket az élen.
Hely | No. | Pilóta | Csapat | Kör | Idő | Hátrány |
|
||||||
1 | 7 | Frederik Vesti | Prema Racing | 26 | 47:22.796 | ||||||||
2 | 5 | Théo Pourchaire | ART Grand Prix | 26 | 47:23.900 | 1.104 | |||||||
3 | 6 | Victor Martins | ART Grand Prix | 26 | 47:27.422 | 4.626 | |||||||
4 | 1 | Dennis Hauger | MP Motorsport | 26 | 47:27.980 | 5.184 | |||||||
5 | 14 | Jack Doohan | Invicta Virtuosi Racing | 26 | 47:28.457 | 5.661 | |||||||
6 | 22 | R.Verschoor | Van Amersfoort Racing | 26 | 47:29.816 | 7.020 | |||||||
7 | 8 | Ollie Bearman | Prema Racing | 26 | 47:30.282 | 7.486 | |||||||
8 | 11 | Ayumu Iwasa | DAMS | 26 | 47:32.660 | 9.864 | |||||||
9 | 12 | Arthur Leclerc | DAMS | 26 | 47:33.011 | 10.215 | |||||||
10 | 4 | Enzo Fittipaldi | Rodin Carlin | 26 | 47:35.183 | 12.387 | |||||||
11 | 21 | Clément Novalak | Trident | 26 | 47:35.617 | 12.821 | |||||||
12 | 10 | Isack Hadjar | Hitech Pulse-Eight | 26 | 47:36.747 | 13.951 | |||||||
13 | 20 | Roman Staněk | Trident | 26 | 47:37.125 | 14.329 | |||||||
14 | 15 | Amaury Cordeel | Invicta Virtuosi Racing | 26 | 47:37.453 | 14.657 | |||||||
15 | 3 | Zane Maloney | Rodin Carlin | 26 | 47:38.852 | 16.056 | |||||||
16 | 17 | Brad Benavides | PHM Racing by Charouz | 26 | 47:39.718 | 16.922 | |||||||
17 | 25 | Ralph Boschung | Campos Racing | 26 | 47:43.628 | 20.832 | |||||||
18 | 24 | Kush Maini | Campos Racing | 26 | 48:23.640 | 1:00.844 | |||||||
19 | 2 | Jehan Daruvala | MP Motorsport | 25 | 46:06.237 | 1 kör | |||||||
20 | 16 | Roy Nissany | PHM Racing by Charouz | 25 | 46:06.748 | 1 kör | |||||||
23 | J.M.Correa | Van Amersfoort Racing | 18 | 33:05.127 | Kiesett | ||||||||
9 | Jak Crawford | Hitech Pulse-Eight | 1 | 2:57.731 | Kiesett | ||||||||
|
|