Jelenleg stabil lábakon áll a Red Bull fiókcsapata, amelynél nem győzik hangoztatni, hogy többnyire Christian Horner alakulatától függetlenül működik, fejleszt és hoz döntéseket. Természetesen pénzügyileg a nagytestvértől függenek, valamint a pilótakérdésben is mindig Helmut Markóék döntenek.
A Forbes magazin adta hírül, hogy 2016-ban (és jó eséllyel azóta is változatlanul) a faenzai kiscsapat költségvetésének több, mint a felét a bikák állták. Ez a 150 millió dolláros, éves kiadásokból nagyjából 83 milliót tett ki. A Toro Rosso relatíve jóval kisebb létszámú istálló, az adatok szerint 326 dolgozója van, szemben például a Red Bull 800 emberével.
Egyelőre abszolút semmilyen gondot nem okoz az energiaitalosoknak a két istálló fenntartása, ám 2021-től financiális problémák léphetnek fel a tervezett, új szabályok miatt. A költségvetési sapka ugyanis erősen megköti majd a bikák kezét, ráadásul a szezon kezdetén egyelőre járó 35 milliótól is elesik a vállalat (és a pénzdíjak is jelentősen csökkennek), mivel az F1 vezetősége igyekszik kiegyenlíteni a pénzügyi különbségeket a kisebb és nagyobb csapatok között.
A jelentősen megkurtított költségvetéssel pedig erősen megkérdőjelezhető, hogy a Red Bull képes lesz-e továbbra is mindkét istállót fenntartani, vagy pedig igyekszik eladni. Valószínűbb, hogy vevőt keresnek majd a Toro Rosso számára, ahogy 2011-ben is tették és csak azért nem adták el a csapatot, mert nem akadt megfelelő vevő. Három éven belül valószínűleg ismét megpróbálják, mivel egyszerűen túl drága lenne a két csapat fenntartása az új korlátozások mellett, legalábbis a Forbes szerint.
Igaz, a Toro Rosso jelenleg egy tökéletesen működő, relatíve sikeres istálló, így vélhetően nem lenne nehéz vevőt találni rá. A Force Indiánál is, amint nyilvánosságra hozták, hogy komoly a baj és vevőt keresnek, igen gyorsan találtak is. Lawrence Stroll és konzorciuma pedig megmentette az istállót. A faenzaiaknál azért nincs kapkodás, 2021-ig még bőven van idő.