F1 hírek
Brawn elmondta, mi kell a Ferrarinak
A csapat egykori technikai igazgatója szerint elsősorban megerősítésre van szüksége a gödörbe került istállónak. Ez kétségkívül időigényes folyamat lesz, de máskor is mentek el évek az építkezésre.
részletekWebber: Leclerc kiábrándul majd a Ferrariból
A versenyzéshez visszatérő Mark Webber úgy gondolja, jelenleg a „mézes heteit” tölti a Ferrari-Charles Leclerc páros, azonban két év múlva a monacóinak lehet, hogy elege lesz az olaszokból.
részletekKitoltak az F1-be vágyó új csapattal
200 millió dolláros nevezési díjjal sarcolják meg a Formula-1-be beszálló új formációkat. Ez hatalmas akadályt gördít a Panthera elé, amely eredetileg 80-120 milliós kiadással számolt.
részletekBinotto a Schumacher-érát másolná
A Ferrari F1-es csapatfőnöke nagyon fontos tapasztalatnak tartja, hogy a 2000-es évek elején is a maranellóiaknál dolgozhatott, s az akkor tanultak alapján vezetné vissza a sikerek útjára a gárdát.
részletekPodcast: Féléves pilótaértékelő
Túl vagyunk az F1-es évad első félidején, így a #FormulaHUPodcast stábja elérkezettnek látta az időt, hogy értékelje azt a 21 pilótát, akik megfordultak idén a rajtrácson.
részletekEzért nem kapott eltérő gumit Bottas
Bár a rádión arra kérte csapatát az F1-es Toszkán Nagydíjon, hogy más keveréket kapjon a második etapjára, mint Hamilton, végül mindkét Mercedesre a kemény gumi került fel – most kiderült, miért.
részletekIlyen gyémánt kerüljön az eljegyzési gyűrűbe
Az eljegyzési gyűrű kiválasztása sosem gyerekjáték, hiszen rengeteg szempontot kell szem előtt tartani, többek között azt, hogy milyen drágakő kerüljön a foglalatba. Ma bemutatjuk, hogy miért a legjobb választás a gyémánt, és hogyan találd meg a számodra megfelelőt!
részletekRacing Point: Vettel csak szeretetre vágyik
A Sebastian Vettel szolgálatait 2021-re megszerző istállónál biztosak benne, hogy a német az új közegbe kerülve maga mögött hagyja majd az elmúlt évek kellemetlen emlékeit, és újra csúcsformában lesz.
részletekWolff: Az F1 nem Big Brother vagy pankráció
A világbajnok, a mezőny leglassabb autójában ülő, a csapatvezető és az FIA elnöke sem örülne, ha a változatos eredmények érdekében fordított erősorrendben állna fel az F1-es rajtrács.
részletekHamiltonnak ki is éghettek volna a fékjei
Látványos jelenséget produkált Hamilton autója Mugellóban. A W11 fékjei a második rajt alatt füstfelhőt eregetve kigyulladtak, ami csak a gyors újraindításnak köszönhetően nem vezetett kieséshez.
részletekLeclerc eleinte tartott Vetteltől
A monacói elismerte: először félt a némettől és kicsit magától a Ferraritól, azóta viszont a pályán történt konfliktusok ellenére is remek a kapcsolatuk a négyszeres F1-es világbajnokkal.
részletekWolff először beszélt konkrétan a távozásáról
Toto Wolff arról beszélt, szerinte nem fenntartható a jelenlegi F1-es modell, hiszen értelmetlen, hogy egy ember, vagyis a csapatfőnök feleljen 2000 alkalmazott munkájáért. A távozásáról is beszélt.
részletek