Arról már korábban megállapodás született, hogy 2025-ben érkeznek az új erőforrások a Formula-1-be. Egyelőre nem túl sok részletet konkretizáltak az illetékesek: csupán annyit tudni, hogy nem tér majd el jelentősen a mostani motortól, csupán szeretnék, ha költséghatékonysági szempontok miatt kevésbé lenne összetett, valamint nagyobb hangsúlyt kapna a hibrid komponens.
A hírek szerint a második spielbergi hétvégén, az Osztrák Nagydíjon szombaton összeülnek a felek, hogy tárgyaljanak az új hajtásláncok részleteiről. A megbeszélésen a MotorsportWeek információi szerint jelen lesz Stefano Domenicali, az F1 vezérigazgatója, Ross Brawn, az F1 sportfőnöke és Jean Todt FIA-elnök, valamint a négy jelenlegi motorgyártó vezetője: Ola Kallenius (Daimler), John Elkann (Ferrari), Luca di Meo (Renault) és Dietrich Mateschitz (ő a Honda projektjét átvevő Red Bull első embere).
Ami viszont ennél érdekesebb, hogy az említett lap értesülései szerint jelen lesz még az egyeztetéseken a Porsche és az Audi vezetője, Oliver Blume és Markus Duesman is. Arról nem szól a fáma, hogy csak megfigyelőként vagy egyenrangú tárgyalófélként vesznek majd részt a szombati megbeszélésén.
A Volskwagen Csoporthoz tartozó két márka kapcsán időről időre felröppen, hogy csatlakoznának az F1-hez, ám mostanáig mindkét fél ezt cáfolta – igaz, a Porsche néhány hónappal ezelőtt megerősítette, hogy a „partvonalról” figyelik a 2025-ben bevezetendő motorformátumról szóló egyeztetéseket.