szabályváltozás
Hamilton: Ez volt az eddigi legkeményebb autóm
A 2017-es szezonra jellemző volt, hogy a Mercedes pilótái panaszkodnak a W08-asra. Nem sikerült könnyen vezethetőre ez a modell, és Hamilton is nehezen bírta rá a működésre.
részletekMercedes: Az idei akkora eredmény, mint az első
A csapat 2014-es első bajnoki címéhez hasonlítja Toto Wolff az ideit – és állítja, ők már 2013-ban megjósolták, mi fog a következő négy évben történni.
részletekRaikkönen: Nem most érik be a Liberty munkája
Kimi Raikkönen elismerően nyilatkozott az F1 új vezetőségéről, és arra is felhívta a figyelmet, hogy kell egy kis idő, amíg látni fogjuk a Liberty Media hatását.
részletekVerstappen lenézi a tavalyi autókat
Bár két évet ő maga is versenyzett a korábbi Formula-1-es versenygépekkel, utólag mégis játékautónak nevezi őket, annyira egyszerű a vezetésük. Az idei szabályok azonban jobban fekszenek neki.
részletekMégis maradhat a cápauszony
A 2017-es év elején visszatért a cápauszony a Formula-1-be, majd esztétikai szempontból annak betiltásáról határoztak 2018-tól. Most azonban nagyon úgy fest, hogy mégis marad jövőre is az elem.
részletekMeglépték, megváltozik a kék zászlós szabály
Nem volt hiábavaló a pilóták folyamatos panaszkodása a kék zászlós szabály nehéz betarthatóságára, Bakura meg is változik a gyorsabb autók elengedésének procedúrája.
részletekTöbb millió dolláros vita robbanhat ki az F1-ben
Nemrég látott napvilágot, hogy a Spanyol Nagydíjtól kezdve új szabályok lépnek életbe a rajtszámot és a versenyző nevét illetően. Ez azonban egy több millió dolláros vita kiindítója lehet.
részletekSzigorú korlátozások a motorolajra - bajban a Mercedes?
Több vád is érte a gyári Mercedes istállót korábban, miszerint a motorolaj üzemanyagként történő elégetésével plusz energiát nyert az erőforrás. Ennek egészen biztosan vége lesz.
részletek