DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. május 2. csütörtök

szabályváltozás

Csapatvezetők: Visszalépés a 2019-es szabály

Több csapatfőnök is úgy gondolja, a Formula-1 hatalmas visszalépést szenved el a 2019-es aerodinamikai megkötésekkel. Az autók kinézete romlik, előzésből viszont nem lesz több.

részletek

Kapjon a győztes 100 pontot?

Terítéken a Formula-1 pontozásának teljes átalakítása. Erről is megoszlanak a vélemények, volt, aki azt javasolta, az utolsó hely is érjen pontot. A Haas csapatfőnöke szerint tizenötig elmehetnek.

részletek

Alonso szerint nem kell tíznél több pontszerző

Nemrég felmerült, az illetékesek szívesen megváltoztatnák a Formula-1 jelenlegi pontozási rendszerét, és minimum 15, de akár az összes versenyzőnek pontot adnának. Alonso szerint ezzel elveszne az exkluzivitás.

részletek

Mercedes: Legyen korlátlan DRS-használat

Az előzések hiánya a jelenlegi Formula-1 gyenge pontja. A címvédő istálló csapatfőnöke úgy gondolja, ne csak két-három zóna legyen, hanem a pilóta tetszőleges időpontban nyithassa a DRS-t.

részletek

A Vettel-féle feltartás szabálymódosítást hozhat

Ahogy megszokhattuk, két pártra szakadt a Formula-1 közönsége Vettel legutóbbi büntetése kapcsán. De nem múlt el nyomtalanul az eset, szabálymódosítást vonhat magával a közeljövőben.

részletek

Vettelnek jól jön a 2019-es szabályváltozás

A Formula-1-es pilóták mindig is kitűnő kondíciójukról voltak ismertek. A kötelezően mindig fitt mezőnyben hátrányt szenved, aki túlsúlyos. Vettel nem tartozik közéjük, de így is örülhet a jövő évtől.

részletek

2021-ig nincs sok esélye a McLarennek

Immáron 2013 óta bukdácsol a korábban több világbajnokot is adó, wokingi istálló, a motorváltás sem hozta meg az igazi áttörést. Ám nagyon bízik a csapat a szabályváltozásokban.

részletek

Visszafelé halad a Formula-1?

Lehet, hogy a száguldó cirkuszban mindenki mindenki ellen van. Az aerodinamikai változások terén a csapatok egymás ellen, a 2021-es tervezeteknél pedig a gyártók a szurkolók ellen.

részletek

Semmiben nem egységesek a csapatok

A 2021-es tervezett motorszabályok miatt is ellentét van az F1-es istállók között, nincs ez másképp a jövő évi, várható új aerodinamikai regulák ügyében sem. Lassan követhetetlen a dolog.

részletek

Kapkodva találták ki az új 2019-es szabályokat

Váratlan hírként érkezett, hogy a tervekkel ellentétben jövőre jelentős változások történnek aerodinamika terén, az előzések számának növelése érdekében. Christian Horner elmagyarázta, a Red Bull miért szavazott nemmel, és figyelmeztetett rá, hogy az elsietett újdonságokból talán semmi jó nem fog kisülni, viszont rengeteg pénzkidobással járnak.

részletek

2021: Költséglimit, egyszerű motorok, egységes alkatrészek

Bahreinben a Liberty Media közölte a csapatokkal, hogyan tervezi a sport jövőjét 2020 után. Továbbra is csak körvonalakat ismerünk, az egyezkedés pedig csak ezután következik.

részletek

Semmi gond nem lesz az új rajtoknál

Nemrég Romain Grosjean fejezte ki aggodalmát a piros zászlós időszak utáni állórajtokkal kapcsolatban. Charlie Whiting azonban lehűtötte a kedélyeket, az aggodalom hamis tényen alapszik.

részletek