Steward
Admin
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2019. szeptember 23. hétfő

diGrassi

Rosberg: A DTM csak elektromosan éli túl

Nem sok olyan élvonalbeli versenysorozatot tudunk már felsorolni, amelyekkel kapcsolatban ne merült volna fel az elmúlt években az elektromos hajtásra való átállás lehetősége. A Német Túraautó-bajnokságot Nico Rosberg rántotta be ebbe a sorba.

részletek

A brazil elnök új F1-es pályát ígér 2020-ra, di Grassi szerint félrebeszél

Fél év alatt a semmiből fogják megépíteni és Ayrton Sennáról nevezik el azt az új Rio de Janeiró-i versenypályát, ami Brazília nemrég megválasztott elnöke szerint már 2020-ban F1-es nagydíjnak ad majd otthont.

részletek

Most Villeneuve-nek szóltak vissza Kubica miatt

Az 1997-es világbajnok nemrég azt mondta, rossz üzenet, hogy egy bénulással küzdő versenyző az F1-ben versenyezhet. Ezt nem mindenki vette jó néven és az egykori F1-es pilóta megvédte a lengyelt.

részletek

Drámai befutó után Di Grassi nyert Mexikóban

Hiába vezetett a rajttól kezdve a pole-ból induló Pascal Wehrlein, a cél előtt néhány méterrel elfogyott az energiája, ráadásul büntetést is kapott, így az audis brazil örökölte meg a győzelmet.

részletek

Az Esportból elérhető lesz a Formula-1?

Rendkívül gyorsan, dinamikusan fejlődik a virtuális versenyzés világa. A Formula-E bajnoka úgy gondolja, hogy a játék már régen nem csak játék, tíz év múlva a száguldó cirkuszba is bekerülhetnek a legjobbak.

részletek

Hullottak az élről Chilében, Bird nyert, Wehrlein is dobogón

Sam Bird körül előbb-utóbb eltűnt mindenki: volt, aki már a rajt előtt, volt, aki a verseny közben, egy a lényeg: övé a futamgyőzelem Chilében, miközben Pascal Wehrleint először láthattuk dobogón. A harmadik hely egy büntetés után dőlt csak el.

részletek

Tetemes előnnyel nyert a Formula-E santiagói időmérőjét di Grassi

Az Abt Audi egy első és egy negyedik helyet szerzett a Formula-E chilei időmérőjén, viszont di Grassinak még meg kellett úsznia egy vizsgálatot, hogy meg is tarthassa első rajtkockáját, amit tetemes előnnyel szerzett meg.

részletek

F1-verő Formula-E-t szeretne Di Grassi

A világ legjobban gyorsuló pályaautóit az FE-ben szeretné látni Lucas Di Grassi, aki szerint a sorozatnak teljesen el kellene durvulnia ahelyett, hogy az autósport egy régi, megbukott formátumát másolná.

részletek

Négy autóval indulhat a Roborace kísérleti szezonja

Nagy zsúfoltság valószínleg nem lesz a rajtrácson, viszont még nem is első évadnak, csupán egy szoftver próbaverziójának kell majd tekintenünk a Roborace idén tavasztól induló versenyeit. Lucas di Grassiból húztunk ki néhány új információt.

részletek

Az F1-en is parádézna a Roborace

A Formula-1-ben is szívesen bemutatózna az önvezető versenyautókat felvonultató Roborace, amely jövőre egy meglehetősen szokatlan formátummal debütál a nagyközönség előtt.

részletek

A cél, hogy az önvezető autó legyőzze Hamiltont és Vettelt

Már csak 6 százalékkal marad el az önvezető versenyautó sebessége a hivatásos autóversenyzőkétől, így Lucas di Grassi bizakodó a Roborace fejlődését illetően, ami őrült ötletek megvalósítását is lehetővé teszi majd.

részletek

Csillagpor, bajnoki címet nyerő kör, minden idők legjobbja: Elaléltak Hamilton körétől

Toto Wolff, ex-F1-es pilóták és a Formula-E bajnoka is felsőfokon beszélt Lewis Hamiltonról. A Mercedes-főnök hozzátette, a csapat végre megtalálta Szingapúr titkát.

részletek
Olvastad már?