Symonds
Retro – Kirobban az F1 legnagyobb botránya
2009. szeptember 4-én közölte hivatalosan az FIA, hogy a Renault-nak felelnie kell Nelson Piquet vádjaira. Innen még hosszú út vezetett Flavio Briatore 12 nappal későbbi távozásáig.
részletekEz lenne az aktív aerodinamika célja
2026-tól kezdve akár a DRS mellett is alkalmazhatnának aktív aerodinamikát az autókon, Pat Symonds, az F1 technikai vezetője pedig elmagyarázta, ez miért lesz hasznos az előzések során.
részletekPat Symonds odamondott a költséglimit miatt „nyafogó” csapatfőnököknek
Az F1 technikai igazgatója a költséglimitről és a közvéleményt erőteljesen megosztó sprintfutamokról is pozitív és határozott véleményt fogalmazott meg.
részletekVersenynaptár, Hamilton bérigénye, durva kéztörés – keddi hírek
Nem tartják meg a Kínai Nagydíjat, az első MotoGP-csapatbemutató, Frijns négy kézcsontja is eltört a Formula-E-balesetben. Január 17. motorsporthírei egy helyen.
részletekLebeszélték a nyugdíjról Ross Brawn jobbkezét
Eredetileg az F1 műszaki igazgatója, Pat Symonds is befejezte volna idén: de Stefano Domenicali meggyőzte, hogy maradjon és működjön közre a 2026-as szabályok kidolgozásában.
részletekEzért kellettek az új F1-es motorszabályok
A 2026-tól érkező erőforrások egyértelműen az új beszállóknak kedveznek, de a sportág mégis nehezen fogadja, ha valaki tényleg plusz csapatként érkezne.
részletekA Mercedes és Aston lepte meg legjobban a szabályalkotókat
Pat Symonds vezette a stábot, amely kidolgozta a 2022-es új aerodinamikai szabályokat: a mérnök arról beszélt, bejött számításuk és az autók változatosabbak lettek.
részletek„Az FIA túlreagálta a pattogás problémáját”
Az F1 technikai igazgatója szerint a csapatok maguktól is megoldották volna a delfinezés jelenségét, csak a Mercedes panaszkodása megtette a hatását.
részletekMi lesz Ross Brawn mérnökeinek sorsa?
A Liberty Media saját mérnökcsapatot alkalmaz Pat Symonds és Ross Brawn irányítása alatt, de a szakemberek átkerülhetnek az FIA-hoz: a hírek szerint egy angliai irodát hoznak létre számukra.
részletekA 2022-es szezonban javulnak az autók esőben?
Az F1 illetékesei tanulmányt készítenek arról, a jövő évi autók hogyan viselkednek a spáihoz hasonló körülmények közt – Fernando Alonsótól már kaptak is egy érdekes tippet, árulta el Ross Brawn.
részletekAktív aerodinamika jöhet 2025-től az F1-ben
A Formula-1 technikai igazgatója, Pat Symonds szerint mindenképpen csökkenteni kell az autók üzemanyag-fogyasztását, ennek pedig egyik módja az aktív aerodinamika használata lehet.
részletek„Meglepett, hogy ennyi időbe telt utolérni a Mercedest”
Nem is a világbajnok sikersorozata döbbenti meg igazán Pat Symondst, hanem az, hogy a riválisok ilyen lassan kapták csak el a fonalat – igaz, a Ferrari talán már le is hagyta őket a motor terén.
részletek