Pirelli
A leggazdagabb brittől a lengyel olajig
Több mint hárombillió forintnak megfelelő 1100 millió dollárra becsülik azt az éves összeget, melyet az összes résztvevő támogató pumpál a Formula–1-be. Mint minden szezon előtt, idén is volt mozgolódás a hétköznapi halandók számára felfoghatatlan összegek piacán: a Mercedes és az Alfa Romeo egy-egy értékes szerzeménnyel gazdagodott, a Williamsnél a szponzorállomány nagy része kicserélődött, a McLaren pedig tovább halmozza a partnereket.
részletekRohammentősnek állt a Pirelli F1-es főnöke
Mario Isolát eddig olyasvalakinek ismertük, aki rendszerint az abroncsok tulajdonságairól beszél, azonban most teljesen új szerepet vett fel: önkéntesként életeket ment a koronavírus-járvány egyik gócpontjában.
részletekA Pirelli egyik emberének vírustesztje is pozitív lett
Az F1 hivatalos gumiszállítója közleményben tudatta, hogy egyik alkalmazottjának koronavírustesztje pozitív lett a végül elmaradt szezonnyitó Ausztrál Nagydíj helyszínén.
részletek1800 abroncs vész kárba a futam törlése miatt
Több mint négyszáz szettnyi versenygumi felhasználatlanul tér vissza Ausztráliából Európába, miután törölték a szezonnyitó F1-es nagydíjat. Versenyezni ezekkel már nem tudnak, ezért elégetik őket.
részletekHamilton új gumikat akar 2021-re
A hatszoros világbajnok frusztrációját fejezte ki a Pirellivel kapcsolatban, miután a gyártónak nem sikerült teljesítenie a 2020-ra kitűzött célokat. Szerinte jobb munkát kellene végezniük.
részletekMikor és hol tesztel a Pirelli 2021-re?
A Ferrari már kipróbálta a 18 colos kerekeket, az év során még kilenc plusz egy tesztre kerül sor mind a tíz csapat részvételével. A nagy istállóknak akár kétszer annyi privát tesztnap is jut, mint a kicsiknek.
részletekA 18 colos gumiktól nem léphetnek vissza a csapatok
Egyéves fejlesztőmunka ment a kukába, mikor a csapatok úgy döntöttek, idén is a 2019-es Pirelliket akarják használni. A 2021-es kerekek bevezetését nem akadályozhatják meg így.
részletekLemondott az „éles” tesztekről a Pirelli
Az F1-es gumigyártó tavaly ugyan próbálkozott azzal, hogy versenyhétvégén tesztelje a következő szezonra szánt abroncsokat, de túl sok volt a negatív visszajelzés - ezt nem erőltetik többet.
részletekMindegyik csapat épít egy átmeneti autót is
Az összes istálló átalakítja 2020-as versenygépét, hogy az év folyamán közreműködjön a Pirelli gumitesztjein a 18 colos kerekekkel – annak ellenére, hogy nincs kötelező érvénnyel előírva.
részletekPirelli: Idén komoly gond lehet a gumikkal
A csapatok úgy döntöttek, hogy 2020-ban is a tavaly használt abroncsokat akarják használni. A Pirelli azonban erősen tart egy negatív hatástól, amiért a gumik viselkedése nagyban megváltozhat.
részletekEzzel magyarázza a Mercedes-előnyt a technikai igazgató
A német márka fölénye már rég nem kiemelkedő, mégis folyamatosan megnyerik a bajnoki címeket. Idén egy olyan gyengeség is eltűnt, amely 2017-ben még sokszor hátráltatta őket.
részletekKét különböző autót tesztel a Ferrari februárban
A csapat a Pirelli 2021-es fejlesztőmunkájában vállal szerepet, azonban 2020-as modelljét nem használhatja a szezonkezdet előtt erre a célra, így egy átalakított versenygéppel is elő kell állnia.
részletek