Motorszabály
A Honda máris meglebegtette a kiszállás lehetőségét
További szigorításokat terveznek a gyártók a motorszabályokban a következő évekre, de a Hondának nem tetszik minden megszorítás - ha csökkentik a hibrid technológia szerepét, akár le is léphetnek.
részletekMég mindig bevezethetik az alternatív motort
Nem tett le nagy terve végrehajtásáról Bernie Ecclestone, aki elmondása szerint nem tervezi, hogy elhagyja a királykategóriát – kivéve, ha az F1 új tulajdonosa nem tart majd igényt a szolgálataira.
részletekForce India: Nem a Mercedes diktál
Bár általában az F1 kiscsapatai – függőségi helyzetük miatt – úgy szavaznak az új szabályokra, ahogy motorszállítójuk gondolja, a Force India szembehelyezkedik a Mercedessel az olcsóbb motorok kérdésében.
részletekA nagyok tiltakoznak a kétféle motor ellen
Felmerült, hogy a jövőben – hasonlóan több múltbéli alkalomhoz – többféle formátumú motorral lehetne az F1-ben versenyezni, akár V8-assal is. A nagycsapatoknak nincs ínyükre a „Vissza a jövőbe” jellegű javaslat.
részletekDühösek a szabályokat kijátszó Hondára
Csupán nemrég módosítottak a motorcserére vonatkozó előírásokon, a McLaren-Honda azonban már Spában kijátszotta az új szabályokat azzal, hogy kettő alkalommal is motort cserélt.
részletekA Ferrari biztosan kap motorbüntetést idén
Egészen valószínű, hogy egyik F1-es versenyen legalább tíz hellyel hátrasorolják a piros autókat. Egyedül a Mercedes-motoros csapatok teljesíthetik négy erőforrással a szezont.
részletekEnyhült a motorszabály, fellélegezhet a Honda
Jenson Buttonnak és Fernando Alonsónak nem kell többé „a szomszéd városból”, vagy „az előző futam rajtrácsáról” megkezdenie az aktuális nagydíjakat, hiszen az FIA eltörölte az abszurd F1-es motorbüntetéseket.
részletek„Tépjük szét azt a rohadt szabálykönyvet!”
Az F1 mindenható ura radikális változásokkal szeretné visszacsábítani a gyártókat a száguldó cirkuszba: szerinte új motorszabályra és diktatórikus irányításra lenne szükség.
részletekVáltozó motorbüntetések a Magyar GP-től kezdve?
A Stratégiai Csoport elképzelése alapján a pilóták nem kapnak a versenyre külön büntetést motorcsere után, ha nem tudják teljesen letölteni a hátrasorolást - a hivatalos elfogadásra még várni kell.
részletekA Mercedes tárgyalna az új motorokról
A brackley-i F1-es csapat (egyik) első embere, Toto Wolff hangsúlyozta, hogy a Mercedes nem tudja, s nem is feltétlenül akarja megakadályozni az új motorformula érkezését, az 1000 lóerő pedig valós cél.
részletekBriatore: Raikkönen szava sokat számít a Ferrarinál
A korábbi csapatfőnök, Flavio Briatore szerint Kimi Raikkönen jelenléte a Ferrarinál aranyat érhet idén, hiszen ő képviseli a folytonosságot az átalakult csapaton belül. Emiatt pedig különösen fontos a véleménye.
részletekA szezonközi motorfejlesztés problémái
Bár a gyártók, s így az általuk ellátott csapatok számára a szezonközi fejlesztések visszatérése plusz lehetőségeket jelent, egyúttal további fejfájást is... – vélekedik több vezető F1-es szakember.
részletek