Motorszabály
Az év eddigi legfontosabb napja az F1 számára
Bármily furcsán hangzik, de hiába rendeznek három tesztet a hónap során, mégis a mai február legfontosabb napja az F1-ben, hiszen a Stratégiai Csoport párizsi ülésén dől el a sportág jövője.
részletekA Mercedes még nem döntött a motorfejlesztésről
A tél folyamán megváltozott szabályok sem zökkentették ki a Mercedest, és bár a riválisok reménykednek, a címvédők nem változtatnak eredeti terveiken a fejlesztést illetően.
részletekOlcsó, erős, hangos motorok jöhetnek 2017-től
Az F1 első embere, Bernie Ecclestone ezúttal olyan nézeteknek adott hangot, amelyekkel sokan egyetérthetünk. Egy hét múlva már többet tudunk arról, hogy merre tart a Formula-1 a következő években.
részletekFerrari: 2.2 literes V8-ra van szükség
Az F1 mind a négy motorgyártója hajlik arra, hogy 2016 után változtassanak a motorszabályokon. A legszélsőségesebb elképzeléssel a Ferrari rendelkezik, a legkevesebbet a Mercedes változtatna.
részletekÍgy lehetne hangosabbá tenni a motorokat
A Red Bull és a Renault oldalán az F1-be visszatérő elismert mérnök, Mario Illien több megoldást is felsorolt a sokat kritizált motorhang erősebbé tételére. Elmondása szerint az FIA szigorításai fojtották el a dübörgést.
részletekEcclestone: Én segítettem ki a Hondát
Ha eddig foglalkoztatott valakit a kérdés, vajon miért döntött úgy az FIA, hogy engedményt ad motorfejlesztés terén a Hondának, itt a válasz: Bernie Ecclestone közbenjárása révén.
részletekA Mercedes a Hondának akar keresztbe tenni?
Méghozzá azzal, hogy a hírek szerint nem az év ötödik versenyétől, hanem már az F1-es szezonnyitótól fogva új motorjukat használják. Elmagyarázzuk, milyen hatással lesz ez a Hondára.
részletekA Honda „többé-kevésbé” érti a motorszabályt
Az F1 motorgyártói reagáltak az FIA azon döntésére, miszerint idén mindannyian fejleszthetik erőforrásaikat bizonyos mértékben. A Honda számára azért még nem teljesen világos az elv.
részletekA Honda is fejleszthet szezon közben
Egy komplex, s első olvasatra igazságos megoldás született az elmúlt hetek nagy kérdésére: a Hondát épp olyan mértékben illeti meg a szezonközi fejlesztés, mint a három másik F1-es motorgyártót.
részletekMarchionne: Egy győzelmet már szereztünk
Pedig a szezon kezdetéig még hosszú idő van hátra. A Ferrari elnöke az év közbeni motorfejlesztésre utalt, amelyet az olasz gyártó harcolt ki a döntéshozóktól.
részletekKét év múlva jöhetnek az 1000 lóerős turbók
Az F1 gyártói is ezer lóerős motorokat szeretnének, de 2016-ban még marad a jelenlegi szabály. Ráadásul az is szinte biztos, hogy az aktuális V6-os erőforrásokból fognak több erőt kisajtolni.
részletekA Honda igazságos F1-et akar
Nem sokkal azután, hogy nyilvánosságra hozták a 2015-re vonatkozó, Hondát hátrányos helyzetbe hozó motorszabályokat, a McLaren már fel is kereste az FIA-t, hogy panaszt tegyen.
részletek