IMSA
A Cadillac kezdett a legjobban Daytonában
A Cadillac, a BMW és a Porsche is meg-megvillant, a GTD-ben a Ford bizonyult a leggyorsabbnak. Mi az a Daytonai 24 órás, kik indulnak, mi a menetrend?
részletekAz új aranykor hajnala
Igazi mérföldkövet jelent a 2023-as endurance-világbajnokság hétvégi prológja, hiszen mostantól újra együtt versenyezhet a világbajnokság és az észak-amerikai sorozat csúcskategóriája.
részletekAz F1 lekésett a BMW-ről
Nagyon határozott oka van annak, hogy miért nem kíván német riválisaihoz hasonlóan az F1-ben szerepelni a BMW.
részletekSzakított a Williamsszel Russell egykori helyettese
A csapathoz 2020-ban beugró Jack Aitken tavaly még tartalékpilóta volt, de félreáll: a Williamsnél a fiatalokat részesítik előnyben, ő pedig az endurance-ra összpontosít.
részletekKívülállóként kezdte értékelni az F1-et Magnussen
Az egyéves kihagyás során tűnt fel a dánnak, mekkora követőtábora van a királykategóriának. A lehetséges győzelmeket cserélte a Haasszal való pontszerző esélyekre: „Formula-1-ből csak egyetlen van”, fogalmazza meg miértet.
részletekMagnussen: F1 nélkül is jól éreztem magam
A dán versenyző mesélt a tavalyi szezonról, amikor kiszorult a királykategória mezőnyéből: állítása szerint jól érezte magát, ugyanakkor fájdalmas élmény volt kívülállóként követni a versenyeket.
részletekVideó: Hatalmas bukások borzolták a kedélyeket a Sebringi 12 óráson
Hatalmas balesetek tarkították a szombaton megrendezett Sebringi 12 órás versenyt. Előbb a GT3-asoknál, majd az LMP2-eseknél történt egy hatalmas csattanás, de szerencsére senki sem sérült meg.
részletekVolt egy F1-es ajánlata Magnussennek, de nemet mondott
A dán pilótának lehetett volna maradása a mezőnyben: de mivel a csapat, amely érdeklődött iránta, gyengébb volt a Haasnál, nem kért belőle.
részletekA pontszerzést is megunta már Magnussen
Nem volt szomorú utolsó nagydíján Kevin Magnussen: bár álma teljesült azzal, hogy a Formula-1-be jutott, egy idő után bele lehet unni, ha a győzelem nem elérhető.
részletekA Porsche is visszatér Le Mans-ba
Vonzónak bizonyul a WEC új, az LMH és az LMDh ötvözésével létrejövő kategóriája, az Audi után ugyanis a Porsche is úgy döntött, csatlakozik a Hosszútávú-vb-hez és az amerikai IMSA-hoz 2023-tól.
részletekEldőlt: Amerikában folytatja Kevin Magnussen
Az egyik legnagyobb nevű tengerentúli csapat, a Ganassi kötelékébe csatlakozott a Formula-1-től elköszönő dán. Cadillacet vezet a DPi kategóriában jövőre – de a folytatásban IndyCar is lehet belőle a szaksajtó szerint.
részletekMenesztették a négyszeres CART-bajnokot
A kétezres évek közepén zsinórban négyszer nem talált legyőzőre Sebastien Bourdais, most mégis megválik tőle a Dale Coyne Racing. A francia úgy véli, még nem végleges a távozása, nem is vonul vissza.
részletek