Gumik
A Ferrari végleg dobja új padlólemezét
A Formula-1-ben gyakran előfordul, hogy egy fejlesztés a pályán nem hozza a várt eredményt. Így történt ez a Ferrarival is, Mexikóban újra kipróbálták a frissített padlólemezt, de nem elég jó.
részletekVerstappen jobb rajttal megelőzhette volna a bajt
A Red Bull főtanácsadója csalódott, hogy Max Verstappen nem jött el sokkal jobban a rajttól, mivel jelentősen jobban alakulhatott volna a Japán Nagydíj, Lewis Hamiltont is megszorongathatta volna.
részletekAlonso: Ott végeztünk, amit megérdemeltünk
A McLaren végig alárendelt szerepet játszott az Orosz Nagydíjon, a pontszerzés reménye nélkül intették le mindkét pilótát. Fernando Alonso a csodára várt, de úgy véli, reális a helyezésük.
részletekHamilton: Erősebb vagyok, mint valaha
Lewis Hamilton figyelmeztette legnagyobb riválisát, Sebastian Vettelt, hogy élete legjobb formájában van, nagyon nehéz lesz legyőzni. Ugyanakkor elismeri, a bajnoki cím sorsa nem lefutott még.
részletekArrivabene: Mi nem rabszolgákat szerződtetünk
A Ferrari csapatfőnöke keményen odaszólt Valtteri Bottasnak, hogy kizárólag Lewis Hamilton kiszolgálójaként van jelen a Mercedesnél. Ugyanakkor sajnálja, hogy az olasz rajongók nem ünnepelhettek.
részletekGrosjean tankolással hozna újra izgalmakat
Romain Grosjean úgy véli, a verseny közbeni tankolás újbóli bevezetésével ismét izgalmasabbá válna a Formula-1. A nézők jobban szórakoznának a kiismerhetetlen stratégiákkal. Ez lenne a megoldás?
részletekÉszszerű nevet kapnak a gumikeverékek
Megkönnyebbülhetnek a rajongók, akik a fejüket fogják a hiper, ultra, szuper előtagoktól és a szivárvány színeitől: 2019-től már csak kemény, közepes és lágy gumikról fogunk beszélni.
részletekEbben javult a legtöbbet Gasly
Korábbi pályafutása során volt egy gyenge pontja Pierre Gaslynak, ám idén a Toro Rossóval ebben fejlődött a legtöbbet. Idei parádéival a Red Bull ülését is kiérdemelheti a jövő évre.
részletekVilleneuve: Ezért nincs előzés az F1-ben
Másfél éve panaszkodnak a pilóták, hogy a túl bonyolult aerodinamika miatt nem lehet előzni a Formula-1-ben. Az 1997-es világbajnok azonban teljesen más okból érzi az előzés hiányát.
részletekEzzel a feltétellel marad a Pirelli a Formula-1-ben
A kizárólagos abroncsszállító szerződése 2019 végén lejár, a gyártó pedig nem akar bármi áron hosszabbítani. Ha az F1 a közeljövőben csak az üzletről fog szólni a technológia helyett, kiszállnak.
részletekElőjött a Mercedes tavalyi hibája
2017-ben a Ferrari leginkább a gumikezelésben nőtt fő riválisa fölé, főleg az első félévben. A jelek szerint a Mercedes idén sem ússza meg, amint melegebb lett az idő, gond adódott az abroncsokkal.
részletekHamiltonnak tetszik az új Mercedes
Megkezdődött a téli tesztelési időszak, Lewis Hamilton is pályára vitte új rakétáját. Az első benyomása pozitív idei autójáról, de azért akadt egy komoly problémája, amiért alaposan le is maradt.
részletek