Gumik
Izgalmasabbá tehetik az új gumik a futamokat
A Pirelli idén jelentősen felkavarja az F1 taktikai állóvizét. Az új, hiperlágynak nevezett legpuhább keverék máris sokak kedvence, a Red Bull főnöke szerint pedig a futamokat is izgalmasabbá teheti.
részletekÍme a megoldás az előzés segítésére
A Formula-1 egyik legnagyobb problémája jelenleg, hogy az új aerodinamikai fejlesztések még nehezebbé tették az előzést. Pedig valószínűleg csak nem jó helyen nyúltak bele a szabályokba.
részletekHamilton: Ez volt az eddigi legkeményebb autóm
A 2017-es szezonra jellemző volt, hogy a Mercedes pilótái panaszkodnak a W08-asra. Nem sikerült könnyen vezethetőre ez a modell, és Hamilton is nehezen bírta rá a működésre.
részletekAz autósok 12 %-a még nyári gumin közlekedik
Százból tizenkét autón nyári abroncsok vannak fent december közepén, derült ki abból a felmérésből, amelyet az Abroncs Kereskedőház végzett a téli szerelési szezon után Budapesten és több nagyvárosban. A felmérés szerint az átlagnál rosszabb a helyzet a kisteherautók és mikrobuszok esetében.
részletekA Pirelli főnöke nagyon ambiciózus 2018-at illetően
Az első teszt után a pilóták és a csapatok is pozitívan nyilatkoztak az olasz gyártó F1-es abroncsairól, ez pedig örömmel tölti el a cég vezérigazgatóját is.
részletekJövőre visszatérhetnek a kétkiállásos futamok az F1-be
A sportág hivatalos abroncsbeszállítója rengeteg kritikát kapott a közelmúltban azért, mert túl tartós gumikat gyártott - nos, jövőre változás állhat be a versenyek képében.
részletekNyolcféle gumikeverék jöhet jövőre az F1-ben
A sportág hivatalos abroncsbeszállítója azon dolgozik, hogy a taktika sokszínűség elősegítése érdekében nyolcféle gumikeveréket állítson elő a 2018-as évadra.
részletekHamilton a leggyorsabb, de nem elégedett
Lewis Hamilton hiába döntött azonnal pályacsúcsot Interlagosban és végzett mindkét szabadedzésen a legjobb idővel, a gumik viselkedése miatt egyáltalán nem magabiztos.
részletekVettel: Az élen unalmas versenyt vívtak, így nehéz volt felzárkózni
A német F1-es pilóta az év egyik legjobb versenyzését produkálva a negyedik helyre zárkózott fel a mezőny végéről Sepangban, de a leintés előtt elfogytak az abroncsai, így pedig nem tudta felverekedni magát a dobogóra.
részletekVilleneuve most a Pirelli-gumikat szapulja
Tény, hogy az F1-es abroncsoknak mindig van hová fejlődniük, ám a kanadai expilóta szerint sürgősen változtatni kellene a jelenlegi helyzeten, ugyanis a pilóták keze jelentősen meg van kötve a versenyek alatt.
részletek„Más gyártók abroncsai jobbak voltak esőben”
Az Olasz Nagydíj időmérője két és fél órán keresztül állt szakadó eső miatt, amely ismét felkeltette az indulatokat a Pirelli esőgumijai ellen.
részletekHamilton önként vállalkozott tesztelésre
Úgy tűnik, hogy az F1-es pontverseny jelenlegi éllovasa a világbajnoki hajrára - és a jövőre - gondolva felelősségteljesebbé vált, hiszen önszántából döntött úgy, hogy tesztelni fog Szingapúr előtt.
részletek