A száguldó cirkuszban többször is változott, hogy engedélyezett-e a futamok alatti üzemanyag-újratöltés, vagy sem. Legutóbb 1994-ben vezették be a verseny közbeni tankolást, bár a debütáló évben kis híján tragédiát okozott a kiömlő nafta, Jos Verstappen Benettonja kerékcsere közben csúnyán kigyulladt. Igaz, ebben Flavio Briatore csapatának trükközése volt a fő ludas, mivel illegális módon hozzányúltak az újratöltő eszközhöz, hogy az gyorsabban működjön.
Egészen 2009-ig láthattuk a tankolást, ám év végén, az Abu Dhabi Nagydíjon Jarno Trulli Toyotájának kerékcseréje után az eljárást betiltották. 2010 óta nem lehet futam közben üzemanyagot tölteni az autóba, ezt az FIA a biztonság növelésével és a költségek csökkentésével indokolta.
Bár 2015-ben komolyan felmerült, hogy két éven belül ismét bevezetnék a futamok közbeni utántöltést, végül ebből nem lett semmi. Romain Grosjean azonban úgy véli, nem lenne rossz ötlet. „Nem beszéltem erről a GPDA-val sem, meg úgy senkivel, de személy szerint szívesen látnám újra” – nyilatkozta a rutinos Haas-pilóta a Crash.net szakoldalnak.
„Sokszínűbb lehetne a stratégia, jelenleg ugyanis eléggé meg van szabva, hogyan reagálhatunk. Ha viszont kifogynánk az üzemanyagból, akkor kifogytunk és kész. Szeretném azt látni, mint 2012-ben, amikor több csapat harcolhatott a dobogós helyekért, időnként a győzelmekért is. Hét nagydíjon hét különböző győztest avathattunk, bámulatos volt” – emlékezett vissza Grosjean.
„A sportnak és a shownak is jót tenne, nem beszélve azokról az emberekről, akik megnézik. Hogy más téren mit lehetne változtatni? Nem még sok információnk 2021-ről. A sajtóban azt olvastam, hogy 18 hüvelykes abroncsok érkeznek, őszintén remélem, hogy a Bridgestone vagy a Michelin visszatér.”
„Számomra a Formula-1 egyik legnagyobb problémája a gumikkal adódik. Az izgalmakat az hozná vissza, ha sokat előzhetnénk, de legalább igazán közelről követhetnénk a másik pilótát. Ez jelenleg nem lehetséges és ezért nagy kár” – tette hozzá Grosjean.