Gumik
Csak rontana a futamokon a kötelező két kiállás?
Az F1-es csapatfőnökök szerint csak akkor lenne értelme a tervezett újításnak, ha a gumikat is ehhez igazítanák – különben elmarad a változatosság.
részletekÍgy szabná át az esős és a C6-os gumit a Pirelli
Kevésbé extrém full esős abroncs, viszont még agresszívebb leglágyabb slick keverék: ezt tervezi az F1 gumigyártója a 2026-os szezonra.
részletekMilyen stratégiák várhatók az F1-es Kanadai Nagydíjon?
A Pirelli szerint a két kiállás lesz a nyerő taktika Montrealban, bár az egy kiállás is elképzelhető – de vajon szerephez jutnak-e a C6-os lágy gumik?
részletekGarantált a két kiállás – de milyen leosztásban?
Szinte biztos, hogy most kötelező előírás nélkül is két kerékcserét láthatunk, és a gumistratégiák akár változatos képet is festhetnek az F1-es Spanyol Nagydíjon.
részletekStratégiai kavalkádot hozhat az F1-es Bahreini Nagydíj
A Pirelli szerint kétkiállásos futamra számíthatunk, és azon belül számos opció állhat a csapatok rendelkezésére – a meglévő gumiszettek is változatosságot ígérnek.
részletekMi döntheti el az F1-es Kínai Nagydíjat?
A kulcsszó egyelőre a szemcsésedés Sanghajban, de a pályapozíció is nagyban befolyásolja, ki hogyan birkózik meg vele. De lesz-e három kiállás a futamon?
részletekKiderült, mi okozta Hamiltonék katari defektjeit
Nem Albon tükrének törmelékei, és nem is a rázókővel kapcsolatos előző évi gondok vezettek Hamilton és Sainz problémáihoz – állapította meg a Pirelli.
részletekCsak a kör egy részén működik a C6-os gumi?
Lehet, hogy túlságosan lágynak bizonyul az utcai pályákra szánt új keverék: az F1 gumigyártója szerint át kell gondolniuk, hova vihetik el a legpuhább konstrukciót.
részletekÍgy kerülné el az FIA és a Pirelli a tavalyi fiaskót Katarban
Az előző évi nagydíjon kötelezővé kellett tenni a három kerékcserét, mivel a rázókövek gondot okoztak a gumik számára – idén több lépést is tettek ennek elkerülésére.
részletekGyárvizsgálattal tisztázta a Red Bullt az FIA
Kételyek merültek fel néhány hete az RB20-as padlólemezének állíthatósága kapcsán, az FIA pedig alapos vizsgálatot is indított: most a vízhűtéses üggyel együtt lezárták a kérdést.
részletekNem lát bizonyítékot a vízhűtéses trükkre a Pirelli
Az F1 gumigyártója szerint technikai direktíva tiltja azt, ami Interlagosban gyanúként felmerült, de az adataikban nem látnak arra utaló jelet, hogy bárki trükközne.
részletekTrükkös gumihűtést gyanít a riválisoknál a Red Bull
A sejtések szerint néhány F1-es csapat vizet fecskendezhet az abroncsokba, hogy azzal javítsák azok élettartamát. Az FIA állítólag rajta van az ügyön, egyelőre nem találtak szabálytalanságot.
részletek