DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. december 5. péntek

Gumik

Csak rontana a futamokon a kötelező két kiállás?

Az F1-es csapatfőnökök szerint csak akkor lenne értelme a tervezett újításnak, ha a gumikat is ehhez igazítanák – különben elmarad a változatosság.

részletek

Így szabná át az esős és a C6-os gumit a Pirelli

Kevésbé extrém full esős abroncs, viszont még agresszívebb leglágyabb slick keverék: ezt tervezi az F1 gumigyártója a 2026-os szezonra.

részletek

Milyen stratégiák várhatók az F1-es Kanadai Nagydíjon?

A Pirelli szerint a két kiállás lesz a nyerő taktika Montrealban, bár az egy kiállás is elképzelhető – de vajon szerephez jutnak-e a C6-os lágy gumik?

részletek

Garantált a két kiállás – de milyen leosztásban?

Szinte biztos, hogy most kötelező előírás nélkül is két kerékcserét láthatunk, és a gumistratégiák akár változatos képet is festhetnek az F1-es Spanyol Nagydíjon.

részletek

Stratégiai kavalkádot hozhat az F1-es Bahreini Nagydíj

A Pirelli szerint kétkiállásos futamra számíthatunk, és azon belül számos opció állhat a csapatok rendelkezésére – a meglévő gumiszettek is változatosságot ígérnek.

részletek

Mi döntheti el az F1-es Kínai Nagydíjat?

A kulcsszó egyelőre a szemcsésedés Sanghajban, de a pályapozíció is nagyban befolyásolja, ki hogyan birkózik meg vele. De lesz-e három kiállás a futamon?

részletek

Kiderült, mi okozta Hamiltonék katari defektjeit

Nem Albon tükrének törmelékei, és nem is a rázókővel kapcsolatos előző évi gondok vezettek Hamilton és Sainz problémáihoz – állapította meg a Pirelli.

részletek

Csak a kör egy részén működik a C6-os gumi?

Lehet, hogy túlságosan lágynak bizonyul az utcai pályákra szánt új keverék: az F1 gumigyártója szerint át kell gondolniuk, hova vihetik el a legpuhább konstrukciót.

részletek

Így kerülné el az FIA és a Pirelli a tavalyi fiaskót Katarban

Az előző évi nagydíjon kötelezővé kellett tenni a három kerékcserét, mivel a rázókövek gondot okoztak a gumik számára – idén több lépést is tettek ennek elkerülésére.

részletek

Gyárvizsgálattal tisztázta a Red Bullt az FIA

Kételyek merültek fel néhány hete az RB20-as padlólemezének állíthatósága kapcsán, az FIA pedig alapos vizsgálatot is indított: most a vízhűtéses üggyel együtt lezárták a kérdést.

részletek

Nem lát bizonyítékot a vízhűtéses trükkre a Pirelli

Az F1 gumigyártója szerint technikai direktíva tiltja azt, ami Interlagosban gyanúként felmerült, de az adataikban nem látnak arra utaló jelet, hogy bárki trükközne.

részletek

Trükkös gumihűtést gyanít a riválisoknál a Red Bull

A sejtések szerint néhány F1-es csapat vizet fecskendezhet az abroncsokba, hogy azzal javítsák azok élettartamát. Az FIA állítólag rajta van az ügyön, egyelőre nem találtak szabálytalanságot.

részletek