GaryAnderson
Anderson: Csalódtam a versenyben
A Jordan egykori tervezőjének, Gary Andersonnak nem nyerte el a tetszését a Brit Nagydíj első körében történt incidens. A szakember szerint rossz irányba halad a sportág az ilyen esetekkel.
részletek„Verstappen érettsége megkérdőjelezhetetlen”
A Jordan egykori tervezője, Gary Anderson úgy látja, Verstappen egyre érettebb és megfontoltabb a volán mögött, jelenleg pedig már csak csapata gátolja a világbajnoki cím megszerzésében.
részletekEzért beszélnek annyit a Ferrari első szárnyáról
A technikai szakemberek szerint az SF90 legérdekesebb pontja az első szárny: talán nem nyilvánvaló első pillantásra, miért, ezért elmagyarázzuk. A mezőny másik radikális kialakítása épp a testvércsapat Alfáé.
részletekA szakértő szerint a Red Bull megismételhette a tavalyi hibát
Ha elvonatkoztatunk a szokatlan festéstől, és megvizsgáljuk az RB14 sajátosságait, azt szűrhetjük le, hogy bár a tervezők jó munkát végeztek, nem robbantottak nagyot – ez derül ki a versenygép technikai elemzéséből.
részletekKevesen kaptak annyi lehetőséget, mint Kubica, érvel az ex-F1-es
Senki sem állíthatja, hogy Robert Kubica igazságtalanul marad le a Williams üléséről, bizonygatja a megmondóemberré lett Karun Chandhok: mutassanak még egy versenyzőt, aki ennyi teszten bizonyíthatta alkalmasságát.
részletekVicc, amit az F1 Verstappennel művelt
A száguldó cirkusz több csapatánál is megforduló egykori mérnök úgy véli, a sportág lábon lőtte magát, amikor a hétvégi USA Nagydíj után megbüntette Max Verstappent.
részletekFő gyengesége is segíti a Ferrarit
A korábbi F1-es tervező szerint az SF70H ugyanazon okból kezeli jobban a gumikat a Mercedesnél, amely miatt elmarad a német csapattól időmérőn. Az pedig nem fordulhat elő újra, hogy Raikkönen feltartja Vettelt.
részletekEltűnhetnek-e a csúnya orrkúpok 2017-ben?
2014-ben igencsak nehéz volt hozzászoknunk a szemnek cseppet sem kedves orrkúpok látványához - egy volt F1-es mérnöknek rossz híre van azok számára, akik változásban reménykednek.
részletekJövőre is használhatatlanok lesznek az esős Pirellik?
Különösen a Brazil Nagydíjon vált egyértelművé, hogy az esőgumik fabatkát sem érnek - egy korábbi F1-es mérnök azonban rávilágított, egy másik gyártónál is előfordult már hasonló.
részletekNincs mentség a Red Bull bokszhibájára
A jelenleg szakértőként dolgozó egykori F1-es mérnök részletesen kifejtette, miért teljesen elfogadhatatlan a Red Bull magyarázata a monacói garázsokról Ricciardo bokszbakijára.
részletekHa nincs néző, nincs szponzor sem?
Komoly kritikát kaptak azok, akik az F1-ben közel ülnek a tűzhöz: Gary Anderson, az Autosport szakírója szerint a bennfentesek nem látják a fától az erdőt, ezért nem jutnak soha egyezségre.
részletekHunt, a Lotus-menedzser és a brazil vécék
A korábbi tervező, jelenleg pedig az Autosport szakértőjeként tevékenykedő Gary Anderson elmesélte F1-es karrierje legviccesebb történetét. A nap, amikor Interlagosban felrobbant a Lotus vécéje.
részletek