DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 2. szombat

GaryAnderson

Anderson: Csalódtam a versenyben

A Jordan egykori tervezőjének, Gary Andersonnak nem nyerte el a tetszését a Brit Nagydíj első körében történt incidens. A szakember szerint rossz irányba halad a sportág az ilyen esetekkel.

részletek

„Verstappen érettsége megkérdőjelezhetetlen”

A Jordan egykori tervezője, Gary Anderson úgy látja, Verstappen egyre érettebb és megfontoltabb a volán mögött, jelenleg pedig már csak csapata gátolja a világbajnoki cím megszerzésében.

részletek

Ezért beszélnek annyit a Ferrari első szárnyáról

A technikai szakemberek szerint az SF90 legérdekesebb pontja az első szárny: talán nem nyilvánvaló első pillantásra, miért, ezért elmagyarázzuk. A mezőny másik radikális kialakítása épp a testvércsapat Alfáé.

részletek

A szakértő szerint a Red Bull megismételhette a tavalyi hibát

Ha elvonatkoztatunk a szokatlan festéstől, és megvizsgáljuk az RB14 sajátosságait, azt szűrhetjük le, hogy bár a tervezők jó munkát végeztek, nem robbantottak nagyot – ez derül ki a versenygép technikai elemzéséből.

részletek

Kevesen kaptak annyi lehetőséget, mint Kubica, érvel az ex-F1-es

Senki sem állíthatja, hogy Robert Kubica igazságtalanul marad le a Williams üléséről, bizonygatja a megmondóemberré lett Karun Chandhok: mutassanak még egy versenyzőt, aki ennyi teszten bizonyíthatta alkalmasságát.

részletek

Vicc, amit az F1 Verstappennel művelt

A száguldó cirkusz több csapatánál is megforduló egykori mérnök úgy véli, a sportág lábon lőtte magát, amikor a hétvégi USA Nagydíj után megbüntette Max Verstappent.

részletek

Fő gyengesége is segíti a Ferrarit

A korábbi F1-es tervező szerint az SF70H ugyanazon okból kezeli jobban a gumikat a Mercedesnél, amely miatt elmarad a német csapattól időmérőn. Az pedig nem fordulhat elő újra, hogy Raikkönen feltartja Vettelt.

részletek

Eltűnhetnek-e a csúnya orrkúpok 2017-ben?

2014-ben igencsak nehéz volt hozzászoknunk a szemnek cseppet sem kedves orrkúpok látványához - egy volt F1-es mérnöknek rossz híre van azok számára, akik változásban reménykednek.

részletek

Jövőre is használhatatlanok lesznek az esős Pirellik?

Különösen a Brazil Nagydíjon vált egyértelművé, hogy az esőgumik fabatkát sem érnek - egy korábbi F1-es mérnök azonban rávilágított, egy másik gyártónál is előfordult már hasonló.

részletek

Nincs mentség a Red Bull bokszhibájára

A jelenleg szakértőként dolgozó egykori F1-es mérnök részletesen kifejtette, miért teljesen elfogadhatatlan a Red Bull magyarázata a monacói garázsokról Ricciardo bokszbakijára.

részletek

Ha nincs néző, nincs szponzor sem?

Komoly kritikát kaptak azok, akik az F1-ben közel ülnek a tűzhöz: Gary Anderson, az Autosport szakírója szerint a bennfentesek nem látják a fától az erdőt, ezért nem jutnak soha egyezségre.

részletek

Hunt, a Lotus-menedzser és a brazil vécék

A korábbi tervező, jelenleg pedig az Autosport szakértőjeként tevékenykedő Gary Anderson elmesélte F1-es karrierje legviccesebb történetét. A nap, amikor Interlagosban felrobbant a Lotus vécéje.

részletek