DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 21. csütörtök

Felfüggesztés

Nyomórúd, vonórúd: A Ferrari nem állt be a sorba

Okkal beszélünk sokat a 2024-es F1-es autók hátsó felfüggesztéséről. Idén a Mercedes és az Aston Martin is követi a Red Bull útját, a Ferrari azonban saját koncepcióját folytatja.

részletek

Mercedes-újításokat árul el az AMR24 – technikai részletek

Fizikai valójában, pályán is megfigyelhettük a legújabb F1-es Aston Martin részleteit: a hátsó felfüggesztésnél kiszúrható legfontosabb különbség azonban nem saját fejlesztés.

részletek

A Red Bullt követi új futóművével a Stake

Vonórudas felfüggesztésre váltott 2024-re a Stake: F1-es technikai igazgatójuk szerint az aerodinamika indokolta a döntést a teljesen megújult autón.

részletek

A túlmelegedő fék okozta Norris minden problémáját

Lando Norrisnál a fék kezdett túlmelegedni, ez okozott egy olyan szerencsétlen láncreakciót, amely mindössze 8 kör után az angol kieséséhez vezetett Kanadában. A konkrét kiesést viszont nem közvetlenül a fék okozta.

részletek

Hamarosan új első szárnnyal támad a Ferrari

Bár egyre inkább úgy tűnik, a 2019-es szezon mehet a kukába a Scuderiánál, az olasz istálló még egy kísérletet tesz a felzárkózásra és a hírek szerint a Francia Nagydíjra teljesen új vezetőszárnyat hoz.

részletek

Norris megúszta, pedig a falnak csapta

Remek teljesítménnyel, kettős pontszerzést könyvelhetett el a McLaren-Renault Bakuban. Lando Norris többször is nekikoccant a falnak a versenyen, egyszer igen erősen odavágta, de szerencséje volt.

részletek

A Toro Rosso is nagyot léphet előre

Szinte mindenki a Red Bull jövő évi teljesítményére kíváncsi a Honda-motorral. Ugyanakkor a fiókcsapatnak is minden oka megvan az optimizmusra, jelentősen fejlődhet az idei évhez képest.

részletek

Verstappen rajtavesztett a kockáztatáson

Max Verstappen számára nem tartott sokáig a szombati időmérő edzés, mert autója meghibásodott, idén már sokadszor. Igaz, Austinban ezúttal nem a motorral adódott probléma.

részletek

Banális gond miatt nem rajtolhatott Hartley

Ismét pontot szerzett a Toro Rosso… aztán mégsem. Gaslyt megbüntették, így elvesztette top tízes helyezését, Hartley-nak pedig már akkor véget ért a verseny, mielőtt igazán elkezdődött volna.

részletek

Hartley balesete nem történhetne meg

A harmadik szabadedzésen kiszakadt Brendon Hartley bal első kereke, emiatt óriási bukást szenvedett el. A csapatfőnök szerint ez nem történhetett volna meg, de legalább a pilóta jól van.

részletek

Vandoorne tönkrevágta Gasly versenyét

Már az első körben a McLaren belga pilótája nekiment a Toro Rosso jobb hátsó kerekének, ami megsérült, így Pierre Gasly sokkal inkább érezte ralikrossz versenynek az Osztrák Nagydíjat.

részletek

A Mercedes aktív felfüggesztést akar

A világbajnoki címvédő Mercedes istálló visszahozná az aktív kerékfelfüggesztést a Formula-1-be. Ezt a trükközések kikerülése miatt szeretnék így, a Ferrari viszont úgy tűnik, nem partner ebben.

részletek