Evans
Négyszer megelőzték az élen, mégis da Costa nyert Monacóban
Számolatlan helycsere az élmezőnyben, majd utolsó körös tolakodásból kiemelkedő címvédő: Antonio Felix da Costa a Formula-E egyik legizgalmasabb versenyét nyerte a mozgalmas Monaco ePrix-n.
részletekElvették Vergne dobogóját, amiért nem csinálta, amit nem volt szabad
A sértetlennek nyilvánított Alex Lynnt kiengedték a kórházból a második Diriyah ePrix végét jelentő „repülőgép-balesete” után, de a pályán történtek utólag bizarr ítéletekhez és a végeredmény teljes átforgatásához vezettek.
részletekFormula-E újratöltve: 9 nap, 6 futam, 3 pálya, 1 bajnok
Úgy folytatódik a következő napokban a Formula-E, ahogy még soha semmi: a szezon több mint fele 9 nap alatt három különböző pályán. Mindenki bajnokesélyes, és senki nem lehet biztos semmiben!
részletekAkit örökké kísért, hogy nem jutott be az F1-be
Nem először osztja már meg fájdalmait az elszalasztott Formula-1-es lehetőség kapcsán a Formula-E élmenője, Mitch Evans, annak viszont örül, hogy ha a 12. helyre kvalifikál, az nem jelenti azt, hogy ott is kell célba érnie.
részletekMexikóváros ePrix: Evans sikere, a fél mezőny drámája
Hamar búcsúzott az esélyesek közül a pole-ból induló Porschével André Lotterer, 2. helyet dobott el Sam Bird, de hibázott az eddigi listavezető Stoffel Vandoorne is, miközben Mitch Evans nyomás nélkül nyert a Jaguarral.
részletekEvans vezet a havas/murvás Svéd Ralin
Hó nem sok van a WRC-szezon második futamán, de a furcsa körülmények nem gátolták meg a Toyotákat abban, hogy az élre törjenek - egyelőre csak a címvédő Tanak tudja velük tartani a lépést.
részletekOgier, Evans és Rovanpera írhatja tovább a Toyota aranykorát
Ritka és különleges helyzet az, amikor valaminek az aranykoráról jelenidőben, és nem visszatekintve, nosztalgikus múltidézéssel emlékezhetünk meg. Ilyen nem mindennapi helyzetben van most a Toyota, amely minden kétséget kizáróan a vállalat motorsport történetének legsikeresebb időszakát éli. A világ azon legrangosabb szériáit és versenyeit sorra véve, amelyeken a márka képviselteti magát, elképesztő sikersorozatot láthatunk. A Toyota 2018-ban elhódította a Rali Világbajnokság (WRC) konstruktőri világbajnoki címét, és második helyen végzett a Hosszútávú Világbajnokságban (WEC) és a Dakaron. A Hosszútávú Világbajnokság 2018/2019-es idényében a japán autógyártó már megszerezte a világbajnoki címet, megnyerte a 2019-es Dakart, míg a WRC 2019-es idényében a pilóták versenyében Ott Tanak révén egyéni világbajnoki címet szerzett, és szoros versenyben volt a konstruktőri világbajnoki címért is, amelyért végül az Ausztrál Rali lefújása miatt nem tudott csak megküzdeni. A vállalat versenyistállója, a TOYOTA GAZOO Racing csapata jelenleg három verseny után élen áll a 2019/2020-as sorozatban is WEC sorozatban is, a 2020-as Dakarra a 2019-es WEC világbajnok Alonsót is nevezi, a WRC 2020-as évadára pedig vadonatúj pilótákkal, köztük a hatszoros világbajnok Ogier-vel készül, akinek sikersorozatát épp a Yaris WRC-vel versenyző Tanak törte meg idén… Mindeközben a maga is mesterpilóta Akio Toyota, a Toyota világszintű versenyzője érzelmes szavakkal búcsúzik az eddigi csapattagoktól, Latvalatól, Meeketől és Tanaktól.
részletekFE: Ha van még egy kör, a fél mezőny kiesik
A futamgyőztes Mitch Evans szerint is „bizarr” véget ért a Formula-E Róma ePrix-je, annak hajrájában ugyanis az ő hidegvérén múlt, hogy a mezőny jó része egyáltalán el tudott jutni a célig, beleértve saját magát is.
részletekEvans hajmeresztő csatában győzte le Lotterert
A támadó móddal való taktikázás döntötte el a Róma ePrix-t, az első győzelmükért csatázó pilóták közül Mitch Evansnek és a Jaguarnak sikerült véghez vinnie az áttörést, de a 3. helyezett Stoffel Vandoorne is örülhet.
részletekDrámai végjáték a Korzika Ralin
Óriási fordulatok után Thierry Neuville nyerte a WRC klasszikus aszfaltos versenyét, a Korzika Ralit, méghozzá a győzelemtől végig borzasztó messze lévő Sebastien Ogier előtt, míg Elfyn Evans az utolsó pillanatokban csúszott vissza a harmadik helyre.
részletekMegvan a Jaguar első pole-ja, Vergne csak 17. Zürichben
A bajnoki cím kapujában álló Jean-Eric Vergne szörnyű időmérőt zárt, a Techeetah becsületét André Lotterer mentette meg, a legnagyobb dobásért azonban Mitch Evans volt felelős a Jaguarral.
részletekAkik a Formula-1 előszobájában ragadtak, 3. rész
Az utóbbi években számos precedens volt reményteljes karrierek kisiklására, méghozzá elsősorban anyagi okok miatt. Összeállításunk harmadik részében szintén olyan neves nevelőszériákban élmenő tehetségeket mutatunk be, akik bár az ott mutatott teljesítményük alapján kiérdemelték, de végül nem jutottak F1-es üléshez, viszont később a Formula-E mentőövet dobott számukra.
részletek