Erőforrások
Ecclestone: Ássuk elő a régi V8-asokat!
Az F1 egykori ura szerint a száguldó cirkusznak nem kell relevánsnak lennie az autóipar szempontjából, éppen ezért elő kellene venni a régi szívómotorokat, amíg a jövő koncepcióját kitalálják.
részletekDöntés: Az F1 kitart a hibridek mellett
A Formula-1 jövőjét jelentősen befolyásoló elhatározásra jutottak a széria döntéshozói, akik alapos indokokat találtak arra, hogy az F1 a hibridek mellett kötelezze el magát.
részletekÚj motorral készül 2021-re a Ferrari
Akárcsak a Honda, a maranellói F1-es alakulat is komoly fejlesztéssel készül a következő szezonra az erőforrást illetően, amely az idei gyengélkedésük egyik fő okának tekinthető.
részletekWolff: Az F1 elpazarolja a potenciálját
A Mercedes csapatfőnöke szerint az F1-es technológiák a hibrid erőforrások számára kiváló reklámértékkel bírnak, mégsem sikerült vonzóvá tenni ezt a technológiát.
részletekHorner: Az F1 egy rockkoncert hang nélkül
A Red Bull csapatfőnöke bízik benne, hogy 2026-ot illetően már inkább a fenntarthatóság mellett döntenek a döntéshozók. Szerinte az F1 most olyan, mint egy rock koncert, letekert hangerővel.
részletekAz FIA válságértekezletet hív össze a motorok miatt
Mind a csapatvezetők, mind pedig a rajongók részéről össztűz zúdult az FIA-ra az F1-ben jelenleg érvényes motorszabályok miatt, miután a Honda bejelentette távozását. Válságértekezletet tart az FIA.
részletekA Ferrari pilótái képesek ki- és bekapcsolni a motort
Bár a Ferrari idei motorja nagyjából egy erősebb utcai sportautó erejével vetekszik, úgy tűnik, az olaszoknak azért mégiscsak sikerült kitalálniuk valami okosságot, amire a többi csapat nem képes.
részletekCsak az új motorok menthetik meg az F1-et?
A Honda kiszállása ébresztőt fújt az F1 számára, aminek el kell ismernie: a jelenlegi motorformula bizonyos szempontból kudarc. A Renault csapatfőnöke megkongatta a vészharangot.
részletekRed Bull: Voltunk már ilyen helyzetben
A Honda távozása miatt nehéz időszak vár a Red Bullra és az Alpha Taurira, de Christian Horner leszögezte: a két csapat elkötelezett az F1 mellett, és meg fogja találni a számára legjobb erőforrást.
részletekA Ferrarié lehet az egyetlen legális motor
A McLaren egyik korábbi mérnöke szerint a jövőben pont az a Ferrari segítheti az FIA munkáját a motorok legalitásának ellenőrzésében, akikkel „valamiért” lepaktált a Nemzetközi Automobil Szövetség.
részletekWolff: A Ferrari 67 lóerős előnyben volt
A Mercedes istállója tavaly elképedve tapasztalta a vörösök teljesítménybeli előnyét, ami Toto Wolff elmondása szerint bizonyos pályákon 50 kilowattosra rúgott.
részletekMotorfejlesztéssel készült a Mercedes Ausztriára
Az erőforrások cseréiről szóló híresztelések igaznak bizonyultak, a címvédő alakulat a hosszú kényszerszünet ellenére több megbízhatósági problémáját orvosolta a szezonnyitóra.
részletek