Elfeledve
Méltán Elfeledve: Ferrari-forradalmárok
Enzo Ferrarival a felesége miatt vesztek össze, végül a fél Ferrari vezetés otthagyta Maranellót – alapítottak egy csapatot, mellyel meg akarták verni a Scuderiát egy világbajnok pilótával a fedélzeten…
részletekMéltán Elfeledve: Hamis leggyorsabb kör banánpénzen
Az 1976-os idényzáró elsősorban Lauda kiszállásáról és Hunt óriási küzdelméről maradt emlékezetes, s nem az autóját két nap alatt összeeszkábáló, s egy megkérdőjelezhető leggyorsabb körig jutó japán istállóról…
részletekMéltán Elfeledve: Az utolsó mohikán
A ’70-es évek elejétől 1995-ig alig volt év, hogy ne csatlakozott volna egy gyáraktól független új csapat az F1-hez, aztán ez másfél évtizedre teljesen megszakadt. Az utolsó mohikánnak csak addig volt pénze, amíg rossz volt az autója.
részletekMéltán Elfeledve: Nem viccnek szánták
Igyekvő, lelkes, szimpatikus kiscsapatnak indultak, de bekebelezte őket a sötét oldal: végül már saját pilótájukat sodorták veszélybe, s amikor lehetőség adódott, ki is toltak vele. Nem egy szívderítő történet.
részletekMéltán Elfeledve: Padlógázzal a falba
Két borzalmas baleset keretezi a hűtőszekrénygyár F1-es csapatának történetét: az egyik a sportág történetének talán legszégyenteljesebb pillanata, a másik viszont a túlélés igazi csodája.
részletekMéltán Elfeledve: A sosemvolt csapat 2002-ből
A 2002-es Malajziai Nagydíjon feltűnt egy csapat, mely rajthoz sem akart állni, de végül be sem engedték őket a pályára – ötéves motort raktak az autóba, a hátsó szárnya egy háromülésesről származott.
részletekMéltán Elfeledve – A cicababáktól a halálcsapdáig
Egy kétes ügyletekből származó pénzét nőkre és repülőkre költő, majd egy az F1-es csapatot saját múzeumába költöztetni vágyó csapattulajdonos játékszere volt a többre hivatott, de teljesen elszegényedő Onyx.
részletekMéltán Elfeledve: A kék Ferrari
Egy őrült módjára viselkedő csapatvezető teljesen tönkre tehet egy egyébként ígéretesen induló istállót – mai főszereplőnk azon kevés ember egyike, aki két F1-es csapatot is romba döntött.
részletekMéltán Elfeledve: A betonfaló
Egy hatvanéves autógyár és egy világbajnok tervező nevét viselve érkezett meg a „trójai” F1-es csapat a királykategóriába – a sikerhez „csak” két dolog hiányzott: sok türelem és több pénz.
részletekMéltán Elfeledve: A sikertelenség záloga
Az első időmérőn 26 másodperc hátrányt szedtek össze, nem tudtak rendes kerékcserét végrehajtani, az autó pedig egyszerűen kivágta a gumikat – Ron Dennis első saját csapata, de Dennis nélkül az F1-ben.
részletekMéltán Elfeledve – Annyira nem volt szuper…
Bár sereghajtó kiscsapatként emlékezhetünk Aguri Suzuki F1-es istállójára, az alakulat óriási lemaradást dolgozott le egyetlen év alatt, s csak a szponzorok kihátrálása akadályozta meg, hogy magasabbra törjenek.
részletekMéltán Elfeledve: Sárga + piros = narancs
Újonc versenyzőjük egyetlen kör alatt az utolsó helyről az élre állt – valószínűleg ez az egyetlen dolog, amire emlékszünk az eltűnő Jordan második reinkarnációjáról, a Force India elődjéről…
részletek