Elemzés
Elemzés – Így szerezte meg Sebastian Vettel az első rajtkockát
Sebastian Vettel és Lewis Hamilton öldöklő csatát vívtak a mai Kanadai Nagydíj első rajtkockájáért az időmérő edzésen. Végül a német megszerezte idei első pole pozícióját, a britnek pedig meg kellett elégednie a második rajthellyel.
részletekKanadában jön a Honda-Renault összehasonlítás
A Red Bull egyáltalán nem tervezi a napokban eldönteni még, hogy jövőre melyik motorszállítóval szerződik. Ám Montrealban egyértelműen az a cél, hogy a Renault-t összehasonlítsák a Hondával.
részletekCsúcspont – Kínai Nagydíj elemzés
2018 eddig izgalmas versenyekkel szolgálta ki a Formula-1 közönségét, ha egész szezon alatt ilyen futamokat láthatunk, akkor kiváló év elé nézünk. Okos taktikával, villámgyors reakcióval és szép, tiszta előzésekkel Ricciardo megszerezte idei első győzelmét Bottas előtt, aki az erősen kopott gumikon második helyen végzett a Mercedes volánja mögött, Raikkönennel a nyakában. De hova lett Vettel? Mi történt Verstappennel és hol van Hamilton? Górcső alatt a Kínai Nagydíj.
részletekSúlyos gondok a Williams háza táján
Szakértők szerint nagy pácban van a Williams F1-es gárdája – a szezonnyitót követően Stroll érthetetlen problémákra panaszkodott, ami aggasztja a Motorsport sokat látott elemzőit.
részletekIlyen megoldásokkal nyernének az élmenők
Melyik F1-es csapat készített szárnyakat a visszapillantó tükrökből? Mennyire egységes a Ferrari designja? Kié lehet a leggyorsabb autó? A Motorsport szakértője kielemezte a topcsapatok megoldásait.
részletekAz autóversenyzés nem is sportteljesítmény?
Milyen fokú fizikumot igényel a hivatásos volánművészek szakmája? Valóban nem említhetőek egy lapon más sportágak képviselőivel, vagy éppen ellenkezőleg, az autóversenyzőknek is közel annyira feszegetniük kell a fizikális teljesítőképesség határait, mint mondjuk a triatlonistáknak?
részletekAz igazi hősök nem rajtolnak safety car mögül
Jules Bianchi balesete óta egyre nagyobb aggodalom látszik kibontakozni az F1-ben amiatt, mert a sport állítólag nem elég biztonságos. De a világon mindenki úgy ért el nagy dolgokat, hogy nem volt óvatos - érvel az elismert szakíró.
részletekA McLaren és a Honda is felelős a helyzetért
„Sok adatot gyűjtöttünk ma, szóval nem vagyunk csalódottak azért, mert csak három kört futottunk” – az ilyen mondatokat kellene már elfelejteni a McLarennél a rutinos F1-szakember, Gary Anderson szerint.
részletek