Aerocsomag
Wolff: A Ferrari jobb lesz, mint a Hungaroringen
Bár Szingapúr utcai pályája alapvetően nem kedvez a Ferrarinak, Toto Wolff szerint a magyarországinál mindenképp jobb teljesítmény várható a maranellói F1-es csapattól.
részletekRenault: Jobbak vagyunk, mint a McLaren
A 2019-es évad zömében a McLarenek sokkal előrébb jártak, mint az azonos motorral futó gyári Renault-k. A franciák főnöke azonban egyértelműen kijelentette, hogy jobbak, mint a rivális csapat.
részletekNewey: Semmivel nem egyszerűbb az előzés
Meglehetősen vegyes fogadtatásban részesülnek egyelőre az új aeroszabályok. Daniel Ricciardónak tetszik, Sebastian Vettel és Adrian Newey szerint viszont most is nehéz követni a másikat.
részletekRicciardónak tetszenek az új aeroszabályok
Daniel Ricciardo üdvözli a 2019-es, kissé leegyszerűsített első szárnyakat az autókon, az ausztrál szerint ugyanis, a teszt első hetében szerzett tapasztalataira hagyatkozva, könnyebb lesz a riválisok követése.
részletekA Toro Rosso-Honda a legjobb hatban
Egyre sűrűbben köszönthetjük a Toro Rosso pilótáit a középmezőny első felében. A Honda új, igen erősnek tűnő motorján túl ezúttal már a fejlesztett aerodinamikai csomag is hozza az elvártakat.
részletekFejlesztésekért esedeznek a Toro Rossónál
Komolyabb frissítési csomagban reménykednek a faenzai istálló pilótái, ám ezúttal nem a motort érzik gyengének, hanem inkább a karosszériát. A Honda is új fejlesztéssel készül a következő hetekben.
részletekBombajó a McLaren új autója
Ugyan még csak szabadedzéseken vagyunk túl, de a McLaren máris biztos benne, hogy nagyon bejönnek legújabb aerodinamikai fejlesztései Malajziában. Jövőre tényleg jöhet a dobogó?
részletekVerstappen szerint ha esni fog, az az ő napjuk lehet
Max Verstappennek két kívánsága van az Osztrák Nagydíjra, ebből az egyik, hogy essen az eső a versenyen, mert akkor érdemes lesz őket nézni, nagyot villanthatnak majd.
részletekGondban van-e a Sauber?
Vajon mennyire nagy a Sauber problémája? A barcelonai tesztek során a harmadik legtöbb kört a svájci istálló autója futotta. A megbízhatóság rendben, a köridők azonban még nem. A Sauber autói mégis jobbak lehetnek, mint azt a köridők sejtetnék.
részletekAz IndyCar is "visszacsinálja" a szabályait
Három évnyi tündöklés és bukdácsolás után 2017 végén búcsúznak az IndyCar jelenlegi aerodinamikai csomagjai, amelyek tavaly óta számos bajt hoztak és ellentétet szültek a Honda és a Chevrolet között.
részletekAz IndyCar módosított az aerocsomagokon
Az Indy 500 edzésein elszálló három Dallara-Chevy miatt lépnie kellett a bajnokság irányítóinak: Texasban már módosított aerodinamikai csomagokkal lépnek pályára a csapatok.
részletek