1. Az első óra vége: a #92-es gyári Porsche hamar búcsúzik, s okoz egy kis kalamajkát is:
2. Kavarodás a zászlókkal, Duval összetöri az Audit a harmadik óra végén – a csapat viszont öt perc alatt összerakja:
3. Nakajima meleg helyzete a 6. órában – egy másodperccel azután, hogy neki is megkezdődött a Le Mans, majdnem szerelőt gázolt:
4. A Nissan megmutatja, mit lát egy szerelő egy kiállásból – nagyjából ez volt a legjobb pillanatuk az egész versenyen, az azóta beszüntetett gyári program totális csődnek bizonyult:
5. A Webber-Bernhard-Hartley hármas egy LMP2-es autó sárga zászló alatti lekörözéséért egyperces stop&go-t kapott a 9. órában, ezzel az esélyek elszálltak...
6. Hihetetlen jelenet a 10. óra végén, egy sportbíró megpróbálta megakadályozni, hogy a pályán való közlekedésre teljesen alkalmatlan Nissan továbbinduljon – Matsuda viszont ezt másként gondolta, és megindult a boksz felé. Csak pár méterig jutott, majd újra leállt a #21-es autó:
Ez pedig a nem sokkal korábban valamivel, valószínűleg egy levált abronccsal ütköző #22-es:
7. A 18-as Porsche másodszor is a pálya szélén a verseny 11. órájában, Dumas után Jani hibázott – ezzel az esélyek véglegesen elszálltak:
8. Az éjszaka mindig hoz különös jeleneteket, itt például egy elguruló kerék a 12. órából:
9. Lángoló JMW-Ferrari a bokszban a 13. órában:
10. A legnagyobb dráma: a győzelemért versengő #7-es Audi motorborítása leszakad a verseny kétharmadánál, az autó pedig két kört veszít. Az eset 03:40-től:
11. Roald Goethe balesete a 17. órában, mely akár Hülkenbergék győzelmébe is kerülhetett volna:
12. De nem került – Nico Hülkenberg, Earl Bamber és Nick Tandy megnyerték a 2015-ös Le Mans-i 24 órás futamot!
A sorozat eddigi részei:
1. Résztvevők és csapatok: 21 egykori F1-es
2. Szabályok, kategóriák, program, besorolások
5. A hősök arcképcsarnoka - Le Mans legnagyobbjai
6. A részeg győztestől az első pezsgőzőig – emlékezetes sztorik