lyannyira nem áll távol, hogy már második próbálkozásán megnyerte az újvilág „saját Le Mans-ját” egy Riley-Lexus volánja mögött, 2011-ben második lett, idén pedig újból nyerni tudott indycaros csapattársával, Tony Kanaannal, valamint a Ganassi NASCAR-pilótáival, Kyle Larsonnal és Jamie McMurray-jel kiegészülve. A sonomai szezonzáróval nincs még vége az új-zélandi szezonjának, ugyanis októberben ott lesz a Petit Le Mans-on Road Atlantában.
„Úgy gondolom, az a legjobb ebben a csapatban, hogy többféle autóban és többféle szériában is kipróbálhatod magad, mint például még idén a Petit Le Mans-on, és a GT-program is jól hangzik” - idézte Dixont a Racer.com. „Úgy vélem, hogy az új WEC-autókat fantasztikus lehet vezetni, nekem pedig lehetőségem volt kipróbálni a valaha épített egyik legjobb Forma-1-es autót, a V10-es motorral felszerelt Williamst 2004-ben, és a Ferrari 333 SP - melyet Stefannal [Johansson - a szerk.] vezethettem az 1999-es Petit Le Mans-on - is a kedvenceim között van.”
Az IndyCar jelenlegi zsúfolt naptára azonban lehetetlenné tenné Dixon számára, hogy szezon közben máshol induljon. „Jelenleg nagyon tetszenek a Le Mans-ban futó autók, de a közeljövőben valószínűleg nem fogok ott indulni”. A Ford jövőre vadonatúj GT-autóval tér vissza Le Mans-ba, a csapatot pedig nem más fogja irányítani, mint maga Chip Ganassi. Dixon azonban nem csak jelenlegi gárdáját veszi számba, ha Le Mans-ra gondol.
„Még nem voltam Le Mans-ban, ezért úgy vélem, hogy a jelenlegi programot nem igazán nekem találták ki. Valószínűleg az év későbbi részében még részt fogok venni a sebringi 12 óráson, és persze a Petit Le Mans-on, a versenyzői felállástól függően. Természetesen nagy álmom egyszer Le Mans-ban versenyezni, egyszer pedig Bathurstban is - lehet, hogy ott fogok kezdeni a 12 óráson, valamikor a jövő év elején.”