Steward
Varga Ákos
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2018. június 18. hétfő

diGrassi

Német autó német pilótája nyert Berlinben

A Formula–E történetének egyik legsimább győzelme született a berlini futamon, de a helyi közönség biztosan nem bánta, hogy gyakorlatilag semmilyen csata nem zajlott az első helyért. Vergne újabb lépést tett a cím felé.

részletek

Di Grassi: Értelmetlen dolgokon vitázik az F1

Szükségtelen olyan kérdéseken vívódni, mint hogy hány centis legyen egy vezetőszárny, a motorsportnak ennél láthatóbb és maradandóbb tekintetben kellene megújulnia – mondja lapunknak az egész sportágat a szívén viselő Lucas di Grassi.

részletek

A pilótákat lenyűgözte az új FE-autó gyorsulása

Az események gyorsan pörögnek, nem sokkal a hivatalos bemutató után már meg is tartották a Formula-E új, radikális külsejű autójának első kollektív tesztjét. Minden gyártó több adatot nyert a vártnál – kivéve, akik el sem mentek.

részletek

Vergne elképesztő védekezéssel nyert Uruguayban

A pole-t megöröklő francia egyetlen kör erejéig sem engedte ki a kezéből a vezetést, és sikerrel tartotta mögött a büntetett Lucas di Grassit a Punta del Este ePrix-n.

részletek

Piquet: Di Grassi tönkre akarta tenni a karrieremet

Nelson Piquet jr. és Lucas di Grassi sosem lesznek már barátok. A két brazil ellenségeskedése jó ideje tart már, de honnan ered ez a szembenállás? A jelek szerint egyiküket sem kell igazán félteni.

részletek

Érthetetlen az Audi mélyrepülése

A Formula-E bajnoki címvédője, Lucas di Grassi négy futam után is pont nélkül áll. Csapata, az Audi Sport ABT pedig egyelőre képtelen magyarázatot adni a brazil autójának megbízhatatlanságára.

részletek

Lotterer eldobta az esélyt, Vergne-é a pole

A háromszoros Le Mans-győztes legjobb idővel jutott be a Superpole-ba, ahol már az első kanyarban hibázott, így csapattársa húzta be a rajtelsőséget. Di Grassit büntették, Rosenqvist csak 14. lett.

részletek

A Formula-E új autói már elérik a 300-as tempót

Akiknek az elmúlt három év során sem lopta be magát a szívükbe az elektromos versenysorozat, azok gyakran az FE autóinak viszonylag alacsony csúcssebességét fogalmazzák meg kritikaként. De ennek az új szezontól vége, figyelmeztet Lucas di Grassi.

részletek

Véleményözön az F1-es rajtrácslányok betiltásáról

Ki jobb ötletekkel, ki humorral, ki humorral nyakon öntött kritikával kommentálta a döntést, miszerint azonnali hatállyal száműzik a rajtrácslányokat az F1-ből. A motorsportok világában senkit nem hagyott hidegen a téma – na jó, Romain Grosjean kivételével!

részletek

Di Grassi szívesen lenne az FIA elnöke

A 30-as éveikben járó aktív autóversenyzők a legritkább esetben jelentkeznek be a Nemzetközi Automobil Szövetség elnöki posztjáért, a Formula-E-ben címvédő Lucas di Grassi azonban elismerten politikai pályafutásra vágyik.

részletek

Buemi a pole-ban, Lopez remekül tért vissza

A hongkongi zűrzavar után mondhatni, visszaállt a rend a Formula-E erőviszonyaiban, viszont látványos hibáktól és balesetektől így sem volt mentes a Marrakesh ePrix időmérője.

részletek

Exkluzív: Hétvégén indul a robotautók „versenye”

Elég nagy volt előbb a zűrzavar, aztán a csend, majd pedig a bizonytalanság az önjáró versenyautók sorozata, a Roborace körül, ám Lucas di Grassi Hongkongban a Formula.hu-nak nyilatkozva letisztázta, hogy mit is várhatunk a forradalmi szériától – már most szombaton!

részletek
Olvastad már?