Két Lynk & Co indult az első sorból a ningbói versenyhétvége utolsó futamán: Yvan Muller a hétvége második időmérőjét is behúzta – egy első és egy harmadik hely állt a francia veterán mögött –, unokaöccse, Yann Ehrlacher második pozíciót szerzett. Az alig egy órával korábban leintett második futam győztese, Michelisz Norbert a kilencedik rajtkockából várta a startot.
Az előző futamhoz hasonlóan a dráma nem maradt el a második versenyen sem: ezúttal éppen Michelisz húzta a rövidebbet, aki megint az előtte haladó Priaulx-lal ütközött: a visszajátszásból kiderült, a láncreakciót Vervisch indította be. Mindkét pilóta folytatta a versenyt, de Michelisz a kör végén visszatért a bokszba, és feladta a versenyt. Verney is baleset áldozata lett, már az első kanyarban, ezért beküldték a biztonsági autót.
Az élen Muller és Ehrlacher tartották pozícióikat, Catsburg Panis megelőzésével lépett fel a harmadik helyre. Amint az első biztonsági autós fázis véget ért, jött a következő: Tiago Monteiro Langeveldet pöckölte ki a pályáról, aztán a portugált lökte meg Bennani az utolsó kanyarban, Monteiro megforgott és csúnyán összetörte a Hondát. A marokkói áthajtásos büntetést kapott az ütközésért. Guerreri, akinek esélye lett volna az új éllovasra, Micheliszre felzárkózni a pontversenyben, ugyancsak kiesett, autója a safety car fázisban adta meg magát. A bajnokságban így Michelisz hagyja el első helyen Kínát.
Muller és Ehrlacher végig kézben tartották a futamot, és besöpörték az első-második helyet: a négyszeres világbajnok hétvégi második győzelmével 17 pontra csökkentette lemaradását a pontversenyben. A harmadik helyen mindhárom talpon maradt Hyundai megfordult: Catsburg szintén a csatározások áldozatává vált. Farfus rövid ideig tartózkodott a harmadik helyen, majd átadta a pozíciót Tarquininek, aki végül felállt a dobogóra. Farfus, Björk és Panis végeztek még az első hat között, Tassi Attila ezúttal a 13. helyig zárkózott fel az ezúttal 10 kiesőt hozó futamon.
A ningbói 3. futam eredménye:
Versenyző | Csapat | Idő/hátrány | |
1 | Yvan Muller | Lynk & Co | 38:40.228 |
2 | Yann Ehrlacher | Lynk & Co | 0.431 |
3 | Gabriele Tarquini | Hyundai | 1.234 |
4 | Augusto Farfus | Hyundai | 3.830 |
5 | Thed Björk | Lynk & Co | 4.248 |
6 | Aurélien Panis | Cupra | 5.064 |
7 | Frederic Vervisch | Audi | 6.891 |
8 | Néstor Girolami | Honda | 11.729 |
9 | Kevin Ceccon | Alfa Romeo | 12.396 |
10 | Johan Kristoffersson | Volkswagen | 13.903 |
11 | Andy Priaulx | Lynk & Co | 16.238 |
12 | Tom Coronel | Cupra | 16.884 |
13 | Attila Tassi | Honda | 19.654 |
14 | Mehdi Bennani | Volkswagen | 28.521 |
15 | Gordon Shedden | Audi | 37.661 |
- | Ma Qing Hua | Alfa Romeo | |
- | Nicky Catsburg | Hyundai | |
- | Esteban Guerrieri | Honda | |
- | Tiago Monteiro | Honda | |
- | Mikel Azcona | Cupra | |
- | Rob Huff | Volkswagen | |
- | Niels Langeveld | Audi | |
- | Norbert Michelisz | Hyundai | |
- | Jean-Karl Vernay | Audi | |
- | Daniel Haglöf | Cupra | |
- | Benjamin Leuchter | Volkswagen |