A fordított rajtrácsnak köszönhetően Bennani rajtolt az első helyről, mellette pedig Hugo Valente Chevrolet-je állt. Mögöttük Tom Chilton helye üresen maradt, hiszen a csapata nem tudta időben helyrehozni az autóját az első futamon történt baleset után, így a bokszutca már bezárt, mire a brit elindult volna a rajtrácsra - így csak a bokszból eredhetett a mezőny után.
A rajtnál Bennani megtartotta a vezetést, Valentét pedig a csigakanyarban a mögötte álló mindkét gyári Honda is legyűrte, így Gabriele Tarquini és Tiago Monteiro révén hármas Honda-vezetéssel zárult az első kör. Számuk azonban az 5. körben kettőre fogyatkozott, amikor Tarquini autója műszaki hiba miatt lelassult, így az olasz kiállni kényszerült.
A Citroenek eközben, ahogy az a második futamokon általában lenni szokott, megkezdték felzárkózásukat az első tízes második feléből. Ezúttal viszont nem ment minden simán, hiszen Sebastien Loeb a hátsó egyenes utáni jobbosban túl optimistán szúrta be autója orrát a belső íven Yvan Muller mögött, ami a két Citroen ütközésével végződött. Muller autója annyira megsérült, hogy azonnal fel kellett adnia a versenyt, Loeb azonban folytatni tudta, bár vétségét vizsgálni kezdték a versenybírók.
A Citroenen belüli kavarodásból ki más, mint Jose Maria Lopez jött ki legjobban, aki a bajból kimaradva tovább folytatta előretörését és Valente megelőzése után már a harmadik helyen találta magát. Ekkor azonban menetelése megszakadt, sem Bennanihoz, sem a második helyen haladó Monteiróhoz nem tudott közeledni, így az élen álló hármas sorrendje már nem is változott a leintésig.
A WTCC-ben 2010 óta állandó szereplőnek számító Bennani kényelmes, több mint 2 másodperces előnnyel futott be a célba, megszerezve első győzelmét a sorozatban, a Honda idei első sikerét pedig a privát Proteam Racing mondhatja magáénak. A 31 éves marokkói számára érzelmekkel teli volt az ünneplés pillanata, és az autóból kiszállva a kimerültség miatt még le is kellett ülnie a bokszutcában.
Loeb lett a negyedik, míg Michelisz Norbert az első futam után egy újabb 5. helyet gyűjtött, miután kétszer is sikeresen verte vissza Ma Qing Hua támadását.
Michelisz Norbert videós értékelése:
A második verseny végeredménye:
# | Versenyző | Márka | Idő | Hátrány | Kör |
1 | Mehdi BENNANI | Honda Civic WTCC | 26:21.882 | - | 14 |
2 | Tiago MONTEIRO | Honda Civic WTCC | 26:24.472 | 2.590 | 14 |
3 | Jose Maria LOPEZ | Citroen C-Elysee WTCC | 26:25.923 | 4.041 | 14 |
4 | Sebastien LOEB | Citroen C-Elysee WTCC | 26:33.120 | 11.238 | 14 |
5 | Norbert MICHELISZ | Honda Civic WTCC | 26:35.858 | 13.976 | 14 |
6 | Qing Hua MA | Citroen C-Elysee WTCC | 26:36.298 | 14.416 | 14 |
7 | Tom CORONEL | Chevrolet RML Cruze TC1 | 26:43.607 | 21.725 | 14 |
8 | Tom CHILTON | Chevrolet RML Cruze TC1 | 26:44.815 | 22.933 | 14 |
9 | Hugo VALENTE | Chevrolet RML Cruze TC1 | 26:49.158 | 27.276 | 14 |
10 | Dusan BORKOVIC | Chevrolet RML Cruze TC1 | 26:49.737 | 27.855 | 14 |
11 | James THOMPSON | Lada Granta 1.6T | 26:49.910 | 28.028 | 14 |
12 | Mikhail KOZLOVSKIY | Lada Granta 1.6T | 27:01.822 | 39.940 | 14 |
13 | Gianni MORBIDELLI | Chevrolet RML Cruze TC1 | 27:28.470 | 1:06.588 | 14 |
14 | Franz ENGSTLER | BMW E90 320 TC | 27:33.119 | 1:11.237 | 14 |
15 | John FILIPPI | SEAT Leon WTCC | 27:57.634 | 1:35.752 | 14 |
16 | Filipe DE SOUZA | BMW E90 320 TC | 27:16.080 | +1 kör | 13 |
- | Rene MUNNICH | Chevrolet RML Cruze TC1 | 6 | ||
- | Gabriele TARQUINI | Honda Civic WTCC | 5 | ||
- | Rob HUFF | Lada Granta 1.6T | 4 | ||
- | Yvan MULLER | Citroen C-Elysee WTCC | 2 |