Első futamgyőzelme Makaóban - 2010
Életében először versenyzett a világ egyik legnehezebb utcai pályáján az akkor 26 éves versenyző, a hétvége második versenyén pedig máris futamgyőzelmet ünnepelhetett. A makaói pálya szűk, kanyargó utcáin a fordított rajtrácsos negyedik helyről indulva kiválóan reagált a lámpák elalvására, így két kanyarral később már a mezőnyt vezetve kezdhette el előnye kiépítését. Hiába loholt mögötte végig lőtávolban a túraautós veterán Gabriele Tarquini, Micheliszt aznap egy piros zászlós megszakítás sem zökkentette ki nyugalmából. Hiba nélkül teljesítette a versenyt, diadala pedig a hazai sporttörténelem első FIA világbajnoki futamgyőzelme lett.
Első hazai győzelme a Hungaroringen - 2012
Másodszorra látogatott hazánkba a túraautó-vb mezőnye, a lelátók pedig színig teltek szurkolókkal. Több tízezer ember várta feszült figyelemmel a második futam állórajtját, ismerve a bmw-s hátsókerék-hajtás potenciálját. Ez, és Michelisz újabb kiváló reakciója mágikus pillanatokat eredményezett: a zengős autó másodpercek alatt három vetélytársat ugrott át, a rövid célegyenes végén pedig már a vezető Franz Engstler mellett fékezett belső íven. A következő kanyarra őt is maga mögé utasította, így Mogyoród lakossága a hangorkánnak köszönhetően akkor is tudta, hogy Norbi vezet, ha nem követte figyelemmel az eseményeket. Michelisz stabilan rótta a köröket, így a futam végén vészesen közeledő chevrolet-s Alain Menu sem jelentett számára komoly veszélyt. Norbi első hazai győzelme népünnepély lett a Hungaroringen.
Első privát világbajnoki címe - 2012
Második bmw-s évét teljesítette 2012-ben a Zengő Motorsport, ami a teljesítményen is kezdett meglátszani. A hungaroringi futamgyőzelem mellett az amerikai fordulón, Sonomában is nagyot villantott Michelisz, amikor az időmérős ötödik helyet követően a főfutamon harmadik, a fordított rajtrácsos futamon pedig második lett. A szezonzáró makaói versenyhétvégére a hímesházi pilóta tizenkét pontos előnnyel érkezett a második helyezett Pepe Oriola előtt, ám az állás nagy meglepetésre a végén mindössze egy pontnyi változást hozott.
Az első futamon mindkét versenyző nullázott a rajtot követő tömegbaleset miatt, így kilenc kör maradt hátra az idényből. Bár a második futam rajtjánál a zengős autó átugrotta spanyol riválisát, Oriola a magyar lökhárítóján tudott maradni. Egy biztonsági autós periódus után elég közel került az előzési kísérlethez, és a pálya legnagyobb féktávján próbálkozott be mögötte. Az akció rövid életű lett, Oriola ugyanis végigtolta Micheliszt a 200 méteres féktávon, így mindketten a falban kötöttek ki. Michelisz mindössze öt privát pontot szerzett a szezon utolsó hat fordulóján, ám ez is elégnek bizonyult ahhoz, hogy „kisvilágbajnoki” címet ünnepelhessen a Zengő Motorsporttal.
Pole-pozíció, majd rajt-cél győzelem Japánban - 2013
A Honda hazai fordulója, amikor az apró költségvetésű magyar csapat védte meg a gyáriak becsületét. Miután az időmérő edzésen magabiztosan szerezte meg a pole-pozíciót, a futamon is brillírozott. Míg a tőle tapasztaltabb gyári hondás pilóták (Tiago Monteiro és Gabriele Tarquini) a mezőny sűrűjében küzdve drámai végkifejlettel mindketten kiestek, addig Norbi vérprofin tartotta irányítása alatt a történéseket. Következetesen, körről körre növelte előnyét az őt követő, alapvetően gyorsabb Chevrolet-kkal szemben, és magabiztosan, hiba nélkül fogyasztotta a kilométereket. Az eredmény nem maradt el, az összesen négy pályára gördülő japán autó közül egyedül ő arathatta le a babérokat a Honda képviselői és hazai közönsége előtt.
Pole-pozíció a világ legnehezebb pályáján - Nordschleife, 2017
Amit egy interjúban ő maga is az év egyik legjobb pillanatának nevezett. Nehéz szezonkezdet volt számára a 2017-es, hiszen az első hat futamon kétszer is önhibáján kívül nullázott (Monzában Mehdi Bennani, Mogyoródon pedig későbbi közvetlen riválisa, Thed Björk ütközött neki), így nagyon hamar 61 pontos hátrányból kezdhette a felzárkózást a vezető Tiago Monteiro mögött. Ekkor viszont Norbi átkapcsolta a szükséges kapcsolókat a fejében, és egy világbajnokhoz méltó mentalitást vett fel. Ennek első eredménye született meg a Zöld Pokol 25 kilométeres körén.
Bár a nagy átalakulások közepette nagyon bizonytalan lett, hol is fog Norbi jövőre versenyezni, egyetlen dolog biztos: szeretnénk, ha higgadtságával, alázatosságával és profizmusával ugyanúgy jó hírünket vinné a világban, ahogy azt eddig is tette. Büszkék vagyunk Rád!