Szerda este kilenc órától rendezték a Hyperpole-t az idei Le Mans-i 24 óráson és végül a szabadedzések alapján várható papírforma érvényesült: a legendás pálya nagymestere, Kamui Kobayashi bizonyult a leggyorsabbnak a #7-es számú Toyotával. A japán pilóta végig vezetett, stabil tempót autózott és úgy futott 3:23-as kört, hogy a végén még volt is benne némi tartalék, de az utolsó próbálkozását be sem fejezte, inkább begurult a bokszba.
A #8-as Toyota az eddigi problémák után nagyon közel került a testvérautóhoz, Brendon Hartley végül 3:24 elejét futott második próbálkozásra, de ennél közelebb nem jutott. A harmadik helyet az Alpine szerezte meg, de Nicolas Lapierre hátránya szűk másfél másodperc volt Kobayashihoz képest, nem tudták igazán megszorongatni a Toyotát. A két Glickenhaus között nagy volt a különbség, a #708-as autó gyakorlatilag egált ment az Alpine-nal, a #709-es viszont két másodperccel volt lassabb.
Az LMP2-ben a #38-as Jota volt a leggyorsabb Antonio Felix da Costával, alig egy másodperccel maradt el a lassabbik Glickenhaustól és fél másodperccel bizonyult jobbnak Robert Kubicáék #41-es autójánál - a kategória dobogójára a Panis Racing #65-öse fért fel, alig egy tizedre a Team WRT-től.
A GTE Próban Dries Vanthoor és a Hub Auto Racing ment óriásit a Porschével, klt tizeddel nyerték a kategóriát az AF Corse #52-es Ferrarija és a #64-es Corvette előtt.
A GTE Amben is egy Porsche volt a leggyorsabb, méghozzá a Dempsey-Proton Racing #88-asa, megelőzve további két márkatársát.
A Hyperpole-t egyébkétn egyszer meg kellett szakítani Kevin Estre balesete miatt, aki a gumifalba vágta a Porschét, de szerencsére nem lett baja, mért kört viszont nem tudott produkálni.