KÖVESD ÉLŐBEN A VERSENYT A FORMULA.HU 24 ÓRÁS KÖZVETÍTÉSÉBEN!
A lassú defekt után újabb műszaki probléma hátráltatta a #8-as Toyotát, mely eltömődött fékrendszere miatt közel egy percet veszített egy kiállásánál a hatodik órában. Ezzel Lopezék előnye egy kiállásnyinál is nagyobbra nőtt, de az óra végén egy amatőr Ferrari balesete miatt érkező safety car jelentősen csökkentette előnyüket, így per pillanat a #8-as vezet, de legközelebb ők fognak kiállni a bokszba. A Rebellionok magabiztosan haladnak a 3-4. helyen.
Az LMP2-ben is zajlottak a biztonsági autó alatt a kiállások, egy vonatban haladnak egymás mögött a #37-es Jackie Chan-autó, a #26-os G-Drive és a korábban nagy hátrányban lévő United Autosports #32 – ők jól jártak a safety carral. Továbbra is remekel a kizárólag hölgyeket autóba ültető #50-es egység: Calderon, Visser és Flörsch a középmezőnyben haladnak magabiztosan, de ha folytatják a hiba nélküli teljesítményt, ez nagyon sokat érhet a végén.
A GTE Pro élmezőnyét jó ideje három egység alkotja: a két AF Corse Ferrari és a #97-es Aston Martin – testvérautójuk leszakadt a safety car előtt és alatt, a Porschéknak pedig esélye sincs beleszólni a küzdelembe. Az Am kategória jelenlegi éllovasa, a #98-as Aston számára hullámvasút az idei futam: vezettek, aztán az úrvezető Dalla Lana a hatodik helyig vetette vissza őket, ahonnan Augusto Farfus visszaküzdötte magát az élre. Itt is három egység van egy vonatban, a TF Sport Astonja és az egyik Iron Lynx Ferrari követi a gyári Astont.
Az idei Le Mans nem túl kegyes a címvédőkhöz. A Signatech az első körben műszaki problémával szembesült, jelenleg három kör a lemaradásuk, a Project 1 Porsche sorra gyűjti a büntetéseket, a #8-as Toyota eddig egy lassú defektet és egy fékproblémát jegyez, egyedül az #51-es Ferrari van rendbe idáig.
KÖVESD ÉLŐBEN A VERSENYT A FORMULA.HU 24 ÓRÁS KÖZVETÍTÉSÉBEN!