A csütörtöki időmérőn még jelentős volt a Rebellion lemaradása a két gyári Toyotához képest Le Mans-ban, amíg a japánok #7-es és #8-as autója szinte egált ment, addig a Rebellion több másodpercet veszített, de a pénteki negyedik szabadedzésen a privát autó lepipálta a gyáriakat, úgyhogy érdekesnek ígérkezett az úgynevezett Hyperpole. Érdekes is lett, ugyanis Gustavo Menezes az #1-es autóval megfutotta a privát csapat által valaha produkált leggyorsabb kört Le Mans-ban és bár a #7-es Toyota Kamui Kobayashival valamivel végül gyorsabbnak bizonyult, de a Rebellion a #8-as Toyotát bizony meg tudta előzni, így befért az LMP1-es kategória második helyére.
Az LMP2-ben Paul di Resta és a United Autosports #22-es autója szerezte meg a pole-t, miután megelőzte Jean-Eric Vergne-t - Nyck de Vries egyébként megúszott egy balesetet, kisodródott a kavicságyba, de végül némi szerencsével elkerülte a korlátot és nem történt baj. A GTE Próban Gianmaria Bruni óriási körével a Porsche került pole-ba, a GTE Amatőrben pedig egy Ferrari volt a leggyorsabb, méghozzá Come Ledogar révén.