Hajnal három és reggel hat óra között nem voltak nagyobb balesetek az idei Le Mans-i 24 óráson, az élen viszont alaposan megnőtt a távolság a két Toyota között. Bár az éjszaka korábbi részében a lassú zónák és balesetek miatt össze-vissza ingázott a különbség, az utóbbi órákban Kamui Kobayashi állva hagyta Fernando Alonsót, majd a #8-as autónak az egyik bokszkiállása is fél percbe került, úgyhogy összességében egy perc körüli hátrányt szedett össze - a #7-es (immár Jose Maria Lopezzel) magabiztos előnyben van. A dobogó alsó foka továbbra is a #3-as Rebellioné.
Az LMP2-ben a #26-os G-Drive vezet könnyedén, másfél perccel, egyáltalán nem ingott meg a csapat az utóbbi időben, bár a #36-os Signatech mindent megtesz azért, hogy csökkentse ezt a hátrányát. További másfél percre érkezik a #38-as Jackie Chan, ott van még némi harc a dobogóért a #31-es DragonSpeeddel.
A GTE Próban a #92-es Porsche kidőlése után az #51-es Ferrari került az élre, bár az előnye fogy - volt az már közel 50 másodperc is, most már csak 20 van meg belőle. Mögötte a két másik Porsche, a #91-es és a #93-as gyűri egymást. Közben a GTE Amatőrben a Keating Motorsport #85-ös Fordja ellentmondást nem tűrően vezet, eddig ez a legsimább kategória.
Közben kivilágosodott, az éjszakai menetnek vége!
Élő közvetítésünk itt elérhető!