A 2018-as Le Mans második nyolcadát alapvetően meghatározta két biztonsági autós szakasz, előbb a #38-as Jackie Chan defektje utáni törmelékek, majd a ByKolles autó balesete miatt – utóbbi egy úrvezető Porschéjával, a Maris vezette #80-as Ebimotorsszal koccant, majd becsapódott a falba. Szerencsére a versenyző, Kraihamer különösebb problémák nélkül úszta meg az esetet.
Az élen harcoló két Toyota egyaránt elszenvedett egy-egy defektet, s miután e téren kiegyenlítődtek a viszonyok, a két autó ritkán került egymástól tíz másodpercnél nagyobb távolságra. Etapja végén Fernando Alonso átvette a vezetést Lopeztől, majd Nakajima valamelyest növelni is tudta azt a spanyolnál egy kiállással tovább az autóban maradó WTCC-bajnokkal szemben. A harmadik helyen az SMP #17-es prototípusa áll, melyet épp Iszaakjan vezet, előnyük nem nagy, de stabil a Rebellionokkal szemben.
A P2-ben történt a legkevesebb változás az elmúlt órában, a sorrend továbbra is G-Drive #26, Signatech #36, Panis Barthez #23, a három vezérpilóta pedig Vergne, Lapierre és Canal, ők hamarosan visszatérnek a volán mögé. A GTE Pro mezőnyét rendesen szétszedte a két safety car szakasz, a #92-es Porsche, a malacos festésű autó előnye ennek köszönhetően több mint egy perc az üldözőbollyal szemben, melyet elsősorban márkatársak és BMW-k alkotnak.
Végül nézzük, mi a helyzet az amatőrökkel: a Dempsey-Proton #77-es Porschéje vezeti a versenyt, az üldözőbolyban viszont a kategória mindhárom márkája megtalálható – az 5. helyen haladó Aston mentheti meg a márka becsületét, mely a Pro kategóriában nagyon kínos szereplésnek néz elébe.
Hat óra elteltével mindössze egy kiesője van a versenynek, méghozzá a balesetet szenvedett ByKolles prototípus.