A belgiumi verseny nagy részét Mike Conway és Kamui Kobayashi 7-es számú Toyotája – a sérülés miatt távolmaradó Jose Maria Lopez nélkül – vezette, de két teljes pályás sárga zászló a 8-as autó malmára hajtotta a vizet. Buemiék 40 másodperces előnybe kerültek a kedvezőbb és szerencsésebb taktikával, a 7-es Toyota azonban ezt 1,992 másodpercre csökkentette a leintésig. A forgalom viszont nem tette lehetővé az összecsapást az utolsó körben.
A Hartley–Bamber–Bernhard hármassal felálló 2-es Porsche állt a dobogó alsó fokára, annak ellenére, hogy a futam elején defektet szenvedtek. Az utolsó előtti órában második helyig felzárkóztak, ám a 36-os, LMP2-es Signatech Alpine-nal való ütközés miatt újabb kiállásra kényszerültek: cserélni kellett a kilyukasztott első borítást. Annak ellenére, hogy az 1-es Porsche szerezte a pole-pozíciót, Lotterer, Jani és Tandy tempója gyengébb volt az előttük levőkénél, másfél perc lemaradásban értek be negyedik helyen. A futamon részt vett a Toyota 9-es autója is, a Le Mans-i harmadik egység, amely ötödik pozíciót szerzett.
Az LMP2-es győzelmet Lynn, Thiriet és Rusinov gyűjtötte a 26-os G-Drive-ban, a győzelemre még esélyes 31-es Rebellion (Senna, Prost, Canal) egy javítandó szenzor miatt szállt ki a csatából. A GTE 1-2-es Ferrari-sikert hozott, Bird és Rigon egy kört adtak Calado és Per Guidi egységének.