Mint a holland üzemanyag-vállalat közleményében felhívta rá a figyelmet, a Porsche győzelme a Shell 60. elsőségét jelentette a Le Mans-i hosszútávú versenyek története során. Ezt a mérföldkövet persze akkor is elérték volna, ha a Toyota élen álló autója nem áll meg a pályán az utolsó kör megkezdésekor, hiszen a mezőny mind a 60 autóját ők látták el üzemanyaggal.
Ennek a hatvan járműnek a június 5-ielső tesztnap előtt összesen 222000 liternyi benzin és dízel üzemanyagot bocsátottak rendelkezésére, majd miután az edzések és a kvalifikációk véget értek, további 57000 litert osztottak szét, hogy a versenyre biztosan mindenkinek elegendő jusson. Összesen tehát 279000 liternyi üzemanyagot kaptak a csapatok, ami autónként 4650 litert jelent. Persze nem volt szükség mindre, a felhasználatlan mennyiséget a Shell a verseny után összegyűjtötte, hogy a WEC következő állomásain vesse be majd ismét.
A hétvége során az FIA és az ACO egy prezentációban bemutatta, hogy víziójuk szerint 2018-ra hogyan alakulna át a Le Mans-i 24 órás és az egész WEC-sorozat üzemanyag-használata. A tervek a hibrid hajtás használatának növekedését vetítik előre, ami nyolc helyett tíz mJ energiát adhat majd le körönként. Mindezt úgy érnék el, hogy egy harmadik ERS-rendszert is építenének az autókba, ezáltal pedig a számítások szerint 8 százalékkal csökkenne a járművek üzemanyagszomja.