A német már azzal is különleges tettet hajtott végre, hogy aktív F1-es résztvevőként elindult a futamon, amit legutóbbi 1991-ben Yannick Dalmas mondhatott el magáról. A Porsche harmadik számú autóján Nick Tandy-vel és Earl Bamberrel osztozott, majd ahogy a riválisokat sorral kisebb gondok sújtották, ők hirtelen az élen találták magukat, és egy kör előnnyel értek célba a 24 óra végén.
„Ez egy nagyszerű eredmény, a legnagyobb a pályafutásom során. Még csak most értünk célba, így időbe fog telni, amíg tudatosul, de azt hiszem, a következő napokban ez is meg fog történni” - mondta a győzelemről Hülkenberg, aki korábban az F3-ban, az A1GP-ben és a GP2-ben is bajnok lett, ám dobogón sem állhatott azóta, hogy 2010-re fellépett az F1-be.
„Elképesztő tapasztalat volt ez számomra, ahogy betekintést nyertem a Le Mans-ba az F1-ből érkezve. Nagyon örülök, hogy megtettem, annak pedig még jobban, hogy elsőre megnyertük ezzel a két sráccal.”
Hülkenberg persze tudja, hogy a Porsche tökéletes munkája nélkül mindez nem jöhetett volna létre, így a csapat dicséretekor sem fukarkodott a szavakkal.
„Az autónk számára ez egy makulátlan verseny volt. Remek tempót autóztunk kiváló ritmusban, és egyetlen hibát sem vétettünk. Köszönöm mindenkinek, aki pokoli keményen küzdött ezért a sikerért az elmúlt hónapokban, számos álmatlan éjszakán át. Ma ez az egész kifizetődött” - nyugtázta a német.
Hülkenberg számára egyelőre nincs tervben idén több részvétel a WEC futamain, a következő hétvégén pedig máris vissza kell térnie fő munkahelyére, a Force Indiához az Osztrák Nagydíjra.