24 ÓRÁS FOLYAMATOS KÖZVETÍTÉSÜNK ITT ÉRHETŐ EL
Előző összefoglalónk óta minden a Porsche kezére játszott: a #19-es autóval csatázó #7-es Audi, és a #17-est a dobogótól elválasztó #9-es egyaránt komoly bajba került a reggeli órákban. A címvédő egység autójáról különösebb előzmények nélkül leszakadt a motorborítás, míg Rene Rast autójában a hibriddel és a fékekkel támadtak egymással összefüggő problémák. Előbbi hét perc szerelést, utóbbi folyamatos veszteséget jelentett.
A verseny fő esélyese így a #19-es Porsche lett, akiket már aligha lehet megfogni, ha nem kerülnek bajba. A Hartley kihágása miatt büntetett #17-es egységnek szintén kinéz egy második hely, főleg ha a #9-es gondjai továbbra is folytatódnak. Az egyaránt balesetbe keveredő #8-as és #18-as autó lemaradása már komolyabb, ők aligha kerülnek már dobogóra.
A P2-esek mezőnyében (sokadszorra írhatjuk le) a KCMG magabiztosan vezet, második a G-Drive, míg a harmadik pozíció jelenleg a JOTA Sporté, akiket az első dobogós helyükért küzdő Murphy követ. A Pro kategóriában a Corvette szorosan követi a Ferrarit, míg a Porsche harmadik helyét senki és semmi nem fenyegeti egyelőre.
Az össz-GT mezőny 4-5. helyén álló két egység, a #98-as Aston és az SMP Ferrari vezeti az amatőr kategóriát, míg a harmadik hely jelenleg Dempsey-éké, akik a kiállások függvényében cserélgetik azt az amerikai Ferrarival, a #62-es autóval. Ez a kategória hozta az eddigi legnagyobb bukást is: Roald Goethe a Porsche-kanyarok után vágódott a betonfalba.
Így áll a verseny reggel kilenckor, tizennyolc óra elteltével. A következő összefoglalóig ajánljuk élő közvetítésünket, melyet ide kattintva érhettek el!