Giancarlo Fisichella emlékezetes módon a 2009-es szezon utolsó versenyein kapta meg élete nagy F1-es lehetőségét, és ült át a Force Indiából a Ferrari autójába, a sérült Felipe Massa helyetteseként. Sajnos eredmények terén nem sikerült elérnie azt, amiben bízott, a vörös színekben töltött öt nagydíj pedig egyben pályafutása utolsó F1-es versenyeit is jelentette. Fisichella egy ideig tesztpilóta maradt, de elsősorban az olaszok gyári versenyzőjeként GT-autókkal versenyez azóta, főként az AF Corse csapattal.
A 2012-es idényben a Hosszútávú Világbajnokság (WEC) GT Pro-trófeáját megnyerő egység tagja volt, ebben az idényben kategóriájában elsőként fejezte be a Le Mans-i 24 órást is. Tavaly a WEC helyett már az amerikai USCC bajnokságban próbálkozott, a nagy presztízsű francia egynapost azonban nem hagyta ki, a 24 óra végén pedig második GT-győzelmét ünnepelte. Programja hasonló lesz idén: a Risi Competizione színeiben az USA-ban fut teljes szezont, ám Le Mans erejéig visszatér Európába, szokás szerint az AF Corse Ferrari 458 Italiájával. Társai újra Gianmaria Bruni és Toni Vilander lesznek, akikkel karöltve az első két győzelmet is megszerezték.
Ugyancsak hír a június 13-14-én zajló 24 órásról, hogy az LMP1-es kategória 1-es Toyotájának versenyzője, a spái 6 órást az edzésen elszenvedett csigolyatörése miatt kihagyó Kazuki Nakajima neve felkerült a nevezési listára, arról azonban, hogy valóban indulhat-e, csak a május 31-i tesztnap előtt döntenek. Abban az esetben, ha nem tud versenyezni, Kamui Kobayashi fogja helyettesíteni.
A 83. Le Mans-i 24 órás indulóinak teljes listája ezen a linken érhető el.