2023: A Ferrari főhadiszállása előtt fotózták le a Ferrari eddigi és jelenlegi csapatfőnökét. Mattia Binotto egyelőre nem ismert okokból tett látogatást Maranellóban, ám minden bizonnyal valamiféle adminisztrációs okból járt a Ferrari főhadiszállásán, és ha már ott volt, elbeszélgetett utódjával, Frederic Vassuerrel.
2022: Február 18-a délelőttre időzítette új autója leleplezését az előző évi konstruktőri világbajnok Mercedes. A W13-as kódjelű autóval kapcsolatban a bemutató előtt az volt a legnagyobb kérdés, hogy vajon ismét fekete, vagy már a korábbi ezüst színben pompázik majd - a nyilatkozatok az ezüstre, a csapat által az elmúlt napokban megosztott tartalmak viszont a feketére utaltak. Ez végül nem sokkal a bemutató előtt kiszivárgott kép alapján megoldódott: 2022-ben újra Ezüst Nyilakat láthatunk majd a pályán.
2021: A csapatok egyelőre nem tudják magukat pontosan elhelyezni az erősorrendben, főleg ami a középmezőny szereplőit illeti: Fernando Alonso például azt mondja, hogy az Alpine-nal lehet hatodik és tizenötödik is, fogalmuk sincs, hogy hol tartanak. James Key a McLaren részéről azt várja, hogy a leszorítóerő nagyjából tíz százalékkal visszaesik 2020-hoz képest és ez jelenti a fő bizonytalansági faktort - abban viszont mindenki egyetért, hogy a Mercedes lesz a leggyorsabb...
2020: Elképzelhető, hogy kétnapos versenyhétvége formájában fogják majd pótolni a szezon későbbi részében az áprilisról a koronavírus-járvány miatt elhalasztott Kínai Nagydíjat.
2019: A téli teszt első napjával felpezsdült az élet az F1-ben. A csapatok idén először gyűltek össze ugyanazon a pályán, hogy behangolják az aktuális szezonra fejlesztett autóikat. A leggyorsabb a napot közel tökéletesnek nevező Sebastian Vettel lett a Ferrarival, akinek a délelőtt beállított idejét senki sem tudta túlszárnyalni. A Red Bull 1,3 másodpercre, a Mercedes pedig 2 másodpercre volt a némettől. A Williamsnek nem készült el az autója a teszt kezdetére.
2018: A riválisok a Haastól vásárolnának bokszutcai eszközöket és szerszámokat. Az amerikaiak tulajdonosa elárulta, a NASCAR-ban ez teljesen bevett szokás, és most az F1-es istállók is hasonlóra készülnek.
2017: A Renault egyik erőforrásért felelős vezetője szerint a csapat motorja nagyjából azonos szintre került a Ferrariéval. Bob Bell úgy látja, tavaly még a vörösök előttük jártak, a téli szünet alatt azonban utolérniük őket, így már csak a Mercedes van előttük, ami a motorteljesítményt illeti.
2016: Daniel Ricciardónak nem tetszik, hogy a csapatok online leplezik le új autóikat. Szerinte minden istállónak vennie kellene a fáradtságot egy rendes bemutató megszervezésére, mert az interneten bemutatni "kissé mű", ahogy fogalmazott.
2015: Betiltják a bukósisakok szezon közbeni festésmódosítását. Az F1 szerint a nézőknek nem tetszik, hogy a pilóták szinte minden versenyhétvégén új kinézettel állnak elő, ráadásul ez a beazonosításukat is megnehezíti, ezért az FIA és Bernie Ecclestone megegyezett abban, hogy ettől a szezontól a pilóták szezon közben nem változtathatnak a dizájnon.
2014: Adrian Newey szerint a szezonzáró pontjainak megduplázása nagyon rossz hatással van a Forma-1-re, és nem lát rá esélyt, hogy még ebben a szezonban megváltoztassák ezt a regulát.
2013: Stoffel Vandoorne, a Formula Renault Eurocup előző évi bajnoka belépett a McLaren Fiatal Pilóták Programjába, ezzel csatlakozott az immár szintén a World Series by Renault-ban versenyző Kevin Magnussenhez, aki 2012 végén már vezethette a gárda autóját Abu Dhabiban.
2011: Michael Schumacher a várakozásokon alul teljesített 2010-ben, ezért erre az évre már kisebb célokat tűzött ki magának: a hétszeres világbajnok „csak” győzni szeretne néhány versenyen, de az előjelek nem éppen bíztatóak, a Mercedes ugyanis szenvedett az év első tesztjein.
2010: Jacques Villeneuve visszatérhet a Forma-1-be, méghozzá a sportágat céltábláján tudó szerb Stefan GP színeiben – a csapat annak ellenére szeretne az F1-hez csatlakozni, hogy még nincs nevezésük a 2010-es szezonra.
2009: A Virgin lehet a Honda új tulajdonosa – A 2008 decemberében F1-ből kivonuló japán gyártó csapata kapcsán folyamatosan röppentek fel híresztelések, egy forrás szerint Richard Branson cége pedig már ajánlatot is tett a brackley-i gárdáért.
2008: A frissen megkoronázott világbajnok, Kimi Raikkönen úgy nyilatkozott, hogy sokkal jobban élvezi a Forma-1-et, mint bármikor karrierje során. Azonban azt is hozzátette, ha ez az érzés megszűnik, azonnal itt hagyja a száguldó cirkuszt.
2007: Mika Hakkinen nem sajnálja, hogy decemberben kipróbálta a McLaren MP4-21-esét – többen ugyanis hibás döntésnek nevezték ezt, mivel a finn világbajnok a tabella utolsó helyén végzett, jelentősen elmaradva az aktuális éllovastól.
2005: Ron Dennis figyelmezette Bernie Ecclestone-t, hogy ha nem sikerül kedvezőbb feltételeket kicsikarni csapatának, a McLarennek, ők is azok között lesznek, akik 2008-tól már a rivális sorozatban, a GPWC-ben folytatják a versenyzést.
2004: Giorgo Pantano úgy véli, hogy megérdemelte a Jordan egyik ülését, annak ellenére, hogy tisztában van vele: fizetős pilótaként érkezett a királykategóriába. Az olasz hozzátette, hogy a csapat már tavaly is megkereste őt.
2002: A brit The News of the World írása szerint David Coulthard 2000. májusi repülőgép-balesetéért az a pilóta a felelős, aki életét vesztette a szerencsétlenségben. Az anyag alapjául szolgáló jelentésben az is állt, hogy a pilóta egy működő motorral volt kénytelen letenni a gépet, de a fő felelősséget az emberi hibára hárította.
2001: Michael Schumacher aggódik a Forma-1 jövőjéért, ugyanis a Kirch Csoport 75%-os részesedést kíván vásárolni a Forma-1 kereskedelmi jogait birtokló SLEC-ben. A kétszeres világbajnok attól fél legjobban, hogy az új befektetők fizetőssé tennék a sportág televíziós közvetítéseit, ezért pedig számtalan néző fordulna el tőle.
1999: Bernie Ecclestone Kyalamiba utazott, hogy az illetékesekkel a Dél-Afrikai Nagydíj visszatérésével kapcsolatban tárgyaljon. Ecclestone a rendezéstől korábban visszalépő Argentin Nagydíj időpontjában, március 21-én szeretné a futamot megrendezni, a szervezők azonban egy későbbi időpontban tartanák versenyüket, a Superbike-szezonnyitó miatt.
1998: Megmenekült a Belga Nagydíj, így a tervek szerint F1-es futamot rendeznek augusztus végén Spa-Francorchampsban. Az FIA a verseny törlését helyezte kilátásba, az 1999-ben érvénybe lépő dohánytilalom miatt.
1997: Szerződése megújítására készül a monzai Olasz Nagydíj, az új kontraktust tíz évre írnák alá a szerezők – ez viszont szemben áll azzal az eljárással, mely Frank Williams és csapata felelősségét vizsgálja Ayrton Senna halálában. Max Mosley FIA elnök szerint, ha elmarasztaló ítélet születik, Olaszország mindkét nagydíját elveszítheti.