2024: Liam Lawson lenne „az igazi”? Helmut Marko és Gerhard Berger is óriási Lawson-rajongók lettek az elmúlt években – az AlphaTauri első embere szerint csak egyvalakit kellett meggyőzni arról, hogy megérdemli a nagy lehetőséget. „Helmutot is nagyon meggyőzte a nyers tempója, de Franz kezdetben kicsit szkeptikus volt. Azt mondta, hogy az eredményeit elnézve nem biztos benne… Ha pusztán az eredményeit néznénk, valóban nem lenne kiemelkedő versenyző, de rengeteget versenyzett, ráadásul különböző kategóriákban, és újra és újra megmutatta, hogy van benne szikra. Helmut teljes biztos volt benne, hogy ez a srác az igazi.”
2023: Az F1-es beszállás konkrétumairól, terveiről beszél a sportággal évek óta szemezgető Team Panthera Asia társtulajdonosa és csapatvezetője, Benjamin Durand. Mint mondja, pénzük rengeteg van, az FIA-ra várnak, hogy meghatározza a pontos feltételeket, de nagyon komolyan gondolják azt, hogy ők lehetnek a 11. csapat a rajtrácson, szerinte mindenük adott hozzá, és üzletileg, politikailag is sokat hozhatnak a sportágnak, mert ők lennének az első ázsiai csapat a mezőnyben.
2022: Zak Brown, a McLaren elnök-vezérigazgatója abban bízik, hogy az új szabályokat hozó 2022-es szezonban három-négy autó is az utolsó futamig harcban lehet a világbajnoki címért.
2021: Megválhat az előző években használt rózsaszín festésétől a Racing Pointból átalakuló Aston Martin, amely a Cognizant révén új névadó szponzort is köszönthet majd a fedélzeten.
2020: Újabb három évre aláírt a Red Bull-lal Max Verstappen, aki így 2023 végéig szóló szerződéssel rendelkezik az energiaitalosokkal.
2019: A Ferrari bejelentette, hogy Maurizio Arrivabene távozik a csapatvezetői székből, a helyét pedig Mattia Binotto veszi át.
2018: Pierre Gasly abban reménykedik, hogy az ő betörése a Formula-1-be megmutatja a fiatalok számára, hogy nem csak akkor lehet ide eljutni, ha az embernek sok pénze van.
2017: Fernando Alonso azon a véleményen van, hogy a Formula-1 aranykorának nevezett ’80-as évek túl vannak lihegve, és szerinte a sport nem a Senna-Prost „háború” idején érte el a csúcspontját, hanem a 2000-es években.
2015: A Honda ezen a napon ül le megtárgyalni az FIA-val a motorfejlesztéssel kapcsolatos aggályait, hiszen az FIA megengedte a három másik gyártónak, hogy fejlesszen az erőforrásán, ami nem nyerte el a japánok tetszését.
2014: Néhány héttel Michael Schumacher síbalesete után a felesége arra kéri a médiát, hogy hagyják békén a családot és Schumachert, és hagyják el a grenoble-i kórházat, ahol a hétszeres világbajnok lábadozik.
2013: Gerard Lopez, a Lotus tulajdonosa teljesen elájult Raikkönen 2012-es teljesítményétől, szerinte pedig azért nyújthatott ennyire pazar formát a finn, mert a csapatnál uralkodó légkör pontosan olyan, mint amilyenre a Jégember mindig is vágyott.
2010: Egyre inkább felerősödtek a pletykák, hogy a csapatok hajlanak afelé, hogy a 2011-es szezontól kezdve betiltsák a dupla diffúzorokat, ezzel lelassítva az autókat.
2009: A tavaly bemutatkozó Szingapúri Nagydíj, mely a Formula-1 első éjszakai versenyének adott otthont, felvette a kapcsolatot a csapatokkal és az FIA-val, annak érdekében, hogy kis mértékben átalakítsák a pálya vonalvezetését, hogy több előzést láthassunk 2009-ben.
2008: Azok után, hogy Lewis Hamilton berobbant az F1 világába 2007-ben, megígérte, hogy a tavalyi csalódás után idén még erősebb lesz, de nem csak ő, hanem az autója is. Új csapattársat is kapott maga mellé a brit a 2007-es viharos időszakok után, Heikki Kovalainen személyében.
2006: Michael Schumacher úgy határozott, a 2006-os szezon folyamán meg fogja hozni döntését karrierjéről: „Ha nem lesz esélyem versenyeket nyerni és a bajnoki címért harcolni, akkor nem látom okát, hogy tovább húzzam a pályafutásomat.”
2005: A Red Bull Racing leváltja Tony Purnellt, és Christian Hornert nevezi ki sportigazgatóvá. A 31 éves brit szakembert azonnali hatállyal nevezték ki a Jaguar volt csapatfőnökének a helyére, amit Mateschitz előző év novemberében vásárolt fel.
2004: Juan Pablo Montoya nyitotta a legjobb idővel a téli tesztidőszak első napját. A Williams-BMW kolumbiai versenyzője négy tizeddel volt gyorsabb Spanyolországban, mint az előző évi autóval.
2003: Már-már visszatérő probléma volt a 2000-es évek elején, hogy a Minardi kivel álljon rajthoz, és nem volt ez másképp 2003-ban sem, amikor január 7-én a csapatnál még mindig nem tudták, kit is ültessenek be Justin Wilson mellé, így még több pilótával is folytak a tárgyalások erről.
2001: Jarno Trulli nem repes a boldogságtól, hogy csapata, a Jordan elvesztette Mark Smith-t, az istálló főtervezőjét, mindössze néhány nappal azután, hogy versenymérnöke, Dino Toss is a Benettonhoz távozott.