Az elmúlt 18 esztendő legérdekesebb F1-es hírei következnek május 19-éről.
2014: Gyászol a motorsport világa, miután Sir Jack Brabham háromszoros F1-es világbajnok legenda e napon, 88 éves korában elhunyt.
2011: Fernando Alonso legalább 2016 végéig a Ferrarinál marad, miután meghosszabbította szerződését a maranellóiakkal. Sebastian Vettel még ugyanezen a napon kommentálta a hírt, leszögezve, ez nem zárja ki annak a lehetőségét, hogy egy nap ő is a Ferrarinál versenyezzen. Azt talán ő maga sem gondolta ekkor, hogy ez még jóval 2017 előtt meg fog valósulni.
2010: Új pilótát tesztel a Ferrari? Nem, ezúttal nem erről volt szó. Ellenben a presidente, Luca di Montezemolo olyat tett, amit hosszú regnálása alatt még soha: kipróbálta a maranellói gyárban csapata F1-es szimulátorát.
2009: A napokban fog ítéletet hirdetni a francia bíróság a Ferrari kontra FIA ügyben. A maranellóiak jogi úton próbálták megakadályozni, hogy a Nemzetközi Automobil-szövetség a következő évtől kezdve költségsapkát vezessen be az F1-ben.
2007: A WSR regnáló bajnoka, Alx Danielsson e napon vezetett életében először F1-es autót. A svéd egy 2006-os Renault volánjánál próbálhatta ki magát Silverstone-ban – nem rossz párosítás. Danielsson idén, 2015-ben már a ralikrossz vb-n indult a Münnich Motorsport színeiben.
2006: Bernie Ecclestone szurkolókat visz a rajtrácsra, méghozzá jótékonyságból! Két szerencsés fanatikus a silverstone-i Brit Nagydíj előtti percekben csatlakozhatott az F1 vezéréhez szokásos rajtrácson tett sétája során. Bárki licitálhatott a nem mindennapi sétára, és az így szerzett bevételt az oxfordi gyerekkórház javára fordították.
2005: A Renault tisztázni kényszerül Flavio Briatore egy kényes kijelentését, miszerint Michael Schumacher már túl öreg az F1-be. A Renault szerint az olasz csapatfőnök már csak azért is tiszteli Schumachert, mert anno együtt dolgozott vele, és valójában nem is ezt mondta, csupán arra utalt nyilatkozatában, hogy az F1-nek vérfrissítésre van szükséges, mert túl sokáig volt a német pilóta egyeduralkodó.
2004: A Williams pilótája, Ralf Schumacher a pletykákra reagálva elmondja, ő személy szerint rendkívüli módon meglepődne azon, ha Jacques Villeneuve valóban visszatérne a sportba, és jövőre az ő csapattársa lenne a grove-i egyletnél. A német még jól emlékszik azokra a napokra, amikor Frank Williams és Patrick Head a világ minden létező bajáért a kanadait okolták, ezért lepődne meg nagyon rajta, ha az 1997-es világbajnok visszatérne hozzájuk.
2003: Niki Lauda a Ferrari szerelőinek gyors, higgadt és szakszerű beavatkozását dicséri Michael Schumacher előzőnapi, Osztrák Nagydíjon elszenvedett tűzesete után, amikor is a Ferrari tankolás közben kigyulladt a bokszban. Mint ismert, Lauda annak idején súlyos égési sérüléseket szenvedett egy nordschleifei futamon, ez az újkori tűzeset pedig éppen hazájában, Ausztriában történt, ezért hamar megtalálta őt kérdéssel a bulvártémát szagoló szaksajtó…
2000: Jenson Button nem riad vissza a csapatváltás gondolatától, amennyiben a Williams a jövő évtől Juan Pablo Montoyának szánná az ő versenyzőülését, de mint mondja, az utolsó pillanatig küzdeni fog azért, hogy megtarthassa helyét jelenlegi csapatánál.
1998: Jos Verstappen egyelőre csak nem-hivatalos tesztpilóta a Benettonnál. Hogy mit kell tennie ahhoz, hogy hivatalossá váljon? Fizetnie kell! Dave Richards csapatfőnök ezt legalább nem titkolta, hanem nyíltan kijelentette.
1997: Több F1-es istálló, így a Jordan és a Benetton vezetői is aggodalmukat fejezik ki a dohányreklámok közelgő betiltásának híre hallatán. Mint mondják, komoly anyagi veszteséget jelent ez majd sok csapatnak, amiknek így akár a fenntarthatósága is veszélybe kerülhet.
1996: Az F1 történetének egyik legnagyobb meglepetése születik meg e napon Monacóban: Olivier Panis élete egyetlen világbajnoki futamgyőzelmét aratja, Mika Hakkinent és Michael Schumachert megelőzve a célban.