2014: Niki Lauda védelmébe vette Nico Rosberget, miután a német pilóta zsinórban három alkalommal is vereséget szenvedett Lewis Hamiltontól. A háromszoros világbajnok szerint Rosbergnek mindene megvan arra, hogy visszavágjon, és új stratégiát fog alkalmazni arra, hogy ne maradjon le túlságosan riválisa mögött.
2013: Sam Michael, a McLaren sportigazgatója szerint a Forma-1 a „gondolkodó emberek sportja” lett ebben az évben. A Pirelli agresszív gumistratégiája miatt az abroncskezelés győzelemről döntő tényezővé vált, amivel a tapasztaltabb pilóták jobban meg tudnak birkózni.
2009: Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke attól fél, hogy a Max Mosley által protezsált 40 millió fontos költségvetési sapka árthat a sportágnak, és a bajnokság szempontjából igazságtalan és részrehajló lehet. Az FIA elnöke szerint akik éves büdzséjüket ez alatt az összeg alatt tudják tartani, azok nagyobb technikai szabadságot kapnak, állíthatják a légterelőiket, és fordulatszám-határoló nélkül használhatják motorjaikat.
2008: Annak ellenére, hogy 2005-ben már visszautasította a BAR-Honda ajánlatát, Danica Patrick érdeklődést mutatott a Forma-1 iránt. „Egyszer életében minden versenyző ki szeretne próbálni egy F1-es autót. Nem hinném, hogy egy komoly teszttel probléma lehet.” A lehetőséget a Honda vezérigazgatója, Nick Fry is megerősítette.
2007: A várakozásokkal ellentétben alulteljesít a címvédő Renault, a Ferrari mellett a McLaren és a BMW-Sauber is átugrotta Flavio Briatore gárdáját. A csapat újonca, Heikki Kovalainen azonban bizakodó, hogy az enstone-iak hamarosan újra felveszik a fonalat, és ismét a dobogóért fognak harcolni.
2006: Noha az év első négy futamának időmérőjén Jenson Button ott volt az első háromban (sőt, Melbourne-ben pole-pozíciót is szerzett), szombati formáját nem tudta átmenteni vasárnapra, és ilyen teljesítmények után sokan megkérdőjelezték, hogy képes lesz-e valaha futamgyőzelemre. Neki azonban nincsenek kétségei afelől, hogy a Hondával egyszer még feltámadhat, és felállhat a dobogó legfelső fokára.
2004: A BMW támogatja az FIA 2008-tól tervezett szabálymódosításait, melyeket Max Mosley május 4-én, Monacóban kíván megtárgyalni a csapatokkal. A tervek között szerepel a 2,4 literes, V8-as, két futam erejéig kitartó motorok és egységes elektronikai rendszer bevezetése, valamint a kipörgésgátló eltörlése.
2003: Annak ellenére, hogy Malajziában nekiment, Juan Pablo Montoya támogatásáról biztosította Antonio Pizzoniát. A Williams korábbi tesztpilótájának ülése veszélyben van, Montoya viszont úgy gondolja, hogy időt kellene adni a brazil pilótának, hogy összeszokjon a csapattal.
2002: A szervezők ismét elhalasztották a 2003-ra tervezett Orosz Nagydíjat, mivel nem tudtak megegyezni abban, hogy milyen pénzügyi forrásokból épüljön pálya a Nagatyino-szigeten. Márciusban Jurij Luzskov moszkvai polgármester írta volna alá a szerződést, de később megtagadta azt, mire Bernie Ecclestone azt nyilatkozta, hogy „tavaly kezet ráztunk, ez pedig a szerződés megkötését jelentette”
2001: A Michele Alboreto halálos balesetének okait kutató német DEKRA megállapította, hogy a korábbi F1-es pilóta egy lassú defekt következtében hagyta el a pályát a Lausitzringen – a feje fölött is átforduló Audiban az olasz pilóta azonnal életét vesztette. A vizsgálat végeztével a német gyártó úgy döntött, hogy nem lépteti vissza autóit a Le Mans-i 24 órás versenyről.
1999: Nem volt ellenfele a McLarennek a San Marinói Nagydíj időmérő edzésén: Mika Hakkinen mindössze két századdal múlta felül csapattársát, David Coulthardot a pole-ért folyó harcban, Michael Schumacher 176 ezredre maradt el tőlük, Eddie Irvine hátránya viszont már több mint 6 tizedre rúgott.