2014: 50 perces esőszünet után indulhatott újra a Malajziai Nagydíj időmerő edzése, de Lewis Hamilton ismét ellenállhatatlannak bizonyult, és 55 ezredmásodperces előnnyel megszerezte a pole pozíciót Sebastian Vettel előtt.
2012: A média képviselői meghívót kaptak a két nappal később tartandó sajtótájékoztatóra a Paul Ricard-ra. Franciaország miniszterelnöke, Francois Fillion ugyanis nagy bejelentésre készül, amit legtöbben úgy fordítottak le, hogy a Francia Nagydíj a helyszínen térhet vissza a közeljövőben.
2011: Remek versenyt teljesített a Sauber Ausztráliában – az újonc Sergio Perez a 7., Kamui Kobayashi pedig a 8. helyen végzett –, mégsem élvezhették sokáig az eredményt, ugyanis az FIA mindkét autót kizárta a hátsó szárnyak szabálytalansága miatt. A csapat közleménye szerint azonban nem fognak fellebbezni a döntés ellen, noha továbbra is kiállnak amellett, hogy nem származott előnyük a szabálytalan aerodinamikai elemből.
2010: Hiába bizonyult a legerősebb konstrukciónak, az év első két futamán nem tudott dobogóra állni a Red Bull, ráadásul Sebastian Vettel kétszer is az autó hibája miatt veszítette el a vezetést. Christian Horner azonban sietett megjegyezni, hogy nem kell pánikba esni a megbízhatósági problémák miatt.
2009: Izgalmas versennyel kezdődött a 2009-es szezon, noha a várakozásoknak megfelelően Jenson Button és Rubens Barrichello fölényesen utasították maguk mögé ellenfeleiket. A brit pilóta győzelme csak az utolsó körökben volt kérdéses, amikor a friss és jobban tapadó gumikon Sebastian Vettel rohamosan zárkózott fel, de összeakadt Robert Kubicával, mindkettejük futamának véget vetve ezzel. A harmadik helyen Jarno Trulli végzett, akit előbb megbüntettek azért, mert a biztonsági autó alatt előzte meg Lewis Hamiltont, végül mégis visszakapta pozícióját – annak köszönhetően, hogy a McLaren rádión keresztül manipulálta a végeredményt. A pitfalon hozott döntés Dave Ryan sportigazgató állásába került, és a kizárt címvédő is elgondolkozott a folytatáson.
2008: Kigyulladtak a fények Szingapúrban - az F1 történetének első éjszakai versenyére készülő városállam kipróbálta a versenyen használt extra erős fényű reflektorokat. A 3000 luxos fényerő harmincszor akkora fénybe borítja majd az utcai pályát, mint amit átlagosan használnak Szingapúrban.
2007: Felröppent a hír, hogy a Francia Nagydíj 1955 után először kikerülhet a Forma-1-es versenynaptárból. A Francia Autósport Szövetség ugyanis nem garantálja a verseny megrendezését, végső döntést ez év nyarán fognak hozni.
2006: A McLaren kolumbiai pilótája, Juan Pablo Montoya úgy véli, nem kell elsietnie a jövőjéről szóló döntést – mint ismeretes, a wokingi csapat 2005 decemberében szerződést kötött Fernando Alonsóval a 2007-es évaddal kezdődően. Montoya szerződése év végén lejár, egy pilóta pedig mindenképp távozni fog a gárdától.
2004: Bernie Ecclestone szerint nem unalmas a Forma-1, annak ellenére, hogy a szezon első két versenyét Michael Schumacher hatalmas fölénnyel húzta be. A 73 éves üzletember szerint minden sportágnak van szüksége olyan szupersztárokra, akik megosztják a rajongókat.
2002: Max Mosley előirányozta, hogy a 2004-ben rendezendő első Orosz Nagydíj az egyik jelenlegi európai verseny helyére léphet majd. A szakma a gondokkal küzdő Brit Nagydíjat tippelte kiesőnek korábban, de az FIA elnöke kihangsúlyozta: nem a nagy multú silverstone-i pálya lesz a búcsúzó.
2001: Michael Schumacher kijelentette, hogy még nem áll készen a szerződéshosszabbításra. A Ferrarinak 1979 után újra bajnoki címet szerző német klasszis jelenlegi kontraktusa 2002 végén jár le, de úgy nyilatkozott, hogy a 2001-es szezon végéig nem fognak tárgyalni a meghosszabbításáról. Mindeközben olyan pletykák is felmerültek, hogy a 2002-ben a sportág színpadára lépő Toyota 2003-ra sztárversenyzőt szeretne igazolni, és mindent hajlandóak megadni a világbajnok szolgálataiért.
2000: Peter Sauber kénytelen volt visszavonni autóit a három nappal ezelőtt rendezett Brazil Nagydíjtól biztonsági okok miatt – a kék-sárga autók hátsó szárnya nem bírta a bukkanókal tarkított pálya okozta terhelést, ás a svájci csapatfőnök is az interlagosi aszfaltcsíkot jelölte meg a balesetek okaként. „A pályát újraaszfaltozták a verseny előtt, de még huplisabb lett, mint azelőtt. Főleg a célegyenesben, ahol az autók 270 km/h-s sebességet is elérnek” – állt a csapat közleményében
1999: Sérülés akadályozta a Minardi tesztnapját Fioranóban: az olasz versenyző a 49. körében csúszott le az útról a drive-by-wire rendszer hibája miatt, mely után beütötte jobb kezét. A modenai klinika őt kezelő orvosa azt tanácsolta neki, hogy egy kisebb operáció szükséges ahhoz, hogy lecsökkentsék a gyógyulás időtartamát.
1998: Mika Hakkinen vezetésével a McLaren domináns győzelmet szerzett a Brazil Nagydíjon – az ezüstnyilak legközelebbi kihívójának Michael Schumacher bizonyult, aki egy perccel maradt el a duó mögött a célban. A verseny „érdekessége” volt, hogy a fél Arrows-csapatot influenza döntötte le a lábáról, még a csapatfőnök Tom Walkinshaw is hazautazott betegsége miatt (a pilóták nem fejezték be a versenyt).
1996: Tom Walkinshaw felvásárolta a Footwork-csapatot, melyet ismét Arrowsra nevezett át. A TWR vezetője az április 28-ai Európa Nagydíj előtt szeretné átvenni az irányítást a gárda fölött, de kijelentette, hogy nem fog nagy változtatásokat eszközölni a csapat összetételében.