2012: Bernie Ecclestone úgy véli, hamarosan megköti a szerződést az érintett felekkel arról, hogy 2013-tól már csak egy Spanyol Nagydíjat rendezzenek – a kereskedelmi jogok tulajdonosa szerint az lenne a legjobb, ha Barcelona és Valencia felváltva adna helyet a hispán futamnak.
2011: Lewis Hamilton a barcelonai teszt helyszínén dolgozó újságírók előtt kategorikusan kijelentette, hogy autója, az MP4-26-os egyelőre nem elég erős ahhoz, hogy a bajnokságért harcolhasson vele. Ennek ellenére reméli, hogy a szezonkezdetig sikerül annyit javítani az autón, hogy ne legyen igaza.
2009: „Az emberek azt mondták, hogy eljárt felettem az idő, és senki sem akar már. Most mégis itt vagyok” – ezeket a szavakat Rubens Barrichello mondta, miután a Hondából lett Brawn GP meghosszabbította szerződését. A brazil hozzátette, hogy a csapat nehéz helyzetben van, hiszen a riválisok már több hetes előnnyel rendelkeznek a tesztek terén.
2008: A szervezők továbbra is kizárják, hogy az Ausztrál Nagydíjat este, villanyfény mellett rendezzék meg. Ennek ellenére Bernie Ecclestone továbbra is nyomást gyakorol Ron Walkerre és csapatára, és kijelentette, ha a szerződés lejárta, azaz 2010 után nem térnek át éjszakai versenyekre Melbourne-ben, a futamot kivehetik a versenynaptárból.
2007: Fernando Alonso győzni szeretne első mclarenes futamán, annak ellenére, hogy mindenki a Ferrarit tartja a nagyobb esélyesnek. A spanyol pilóta a télen, címvédőként igazolt át a Renaulttól Wokingba, és nincs kétsége afelől, hogy 2007-ben a világbajnoki címért fog küzdeni.
2006: Norbert Haug, a Mercedes motorsport-igazgatója félelmének adott hangot a Toro Rossóval kapcsolatban. A német úgy véli, hogy a Minardiból a Red Bull B-csapatává lett faenzaiak lefojtott V10-es Cosworth-jaikkal előnyben lehetnek a többi csapattal szemben, akik ettől az évtől vadonatúj V8-asokat használnak majd. Szerinte ezek az erőforrások akár 70 lóerővel nagyobb teljesítményt is leadhatnak majd.
2005: Két nappal azután, hogy a Red Bull meglepetést okozott teljesítményével az Ausztrál Nagydíjon, több forrás is biztosra veszi, hogy a csapat 2006-tól már a Honda erőforrásait fogja használni a Cosworthé helyett. Ezzel egybevágna a japánok azon terve, hogy legalább 4 csapatot is ellássanak motorokkal, így könnyebb lenne őket a 2008-tól tervezett GPWC-sorozatba toborozni.
2004: Flavio Briatore elutasítja azokat a német médiában megjelent pletykákat, melyek Ralf Schumacher renault-s szerződéséről szólnak. A hír alapja egy Bildben megjelenő Wili Weber nyilatkozat volt: „A szerződés minden pontját megtárgyaltuk, az aláírása már csak puszta formalitás” - hangzott a hamis állítás, és az F1-es szakértők különben is egyetértenek abban, hogy a pilóta a Toyota csapatát fogja erősíteni 2005-től.
2003: David Coulthard napra pontosan hat évvel első ottani sikere után ismét diadalmaskodni tud az Ausztrál Nagydíjon, igaz, most legfőbb riválisai hibái kellettek ahhoz, hogy meg tudja szerezni a győzelmet. A pole pozícióból induló Michael Schumachert kötelező szervizelésre hívta a versenyigazgatóság, így negyedik lett, Raikkönen bokszutcán áthajtásos büntetést kapott és csak a harmadik helyen futott be. Juan Pablo Montoya megpördülése miatt veszítette el az első helyet, így be kellett érje a második pozícióval.
2001: Az Ausztrál Nagydíjon elhunyt pályabíró, Graham Beveridge özvegye elmondta, hogy férje olyan dolog közben halt meg, amit nagyon szeretett csinálni. „Gyermeki öröm tört ki belőle, amikor elfogadták jelentkezését pályabírónak. Nem rossz helyen volt rossz időben. Jó helyen volt, de rossz időben” – mondta szomorúan Karen Beveridge.
2000: Ron Dennis azzal vádolta meg az FIA-t, hogy elfogult a Ferrari irányában, és nem szeretnék, hogy az ő csapata uralja a Forma-1-et. Véleményét azzal támasztotta alá, hogy a maranellóiak annak ellenére megkaparintották a ’99-es konstruktőri trófeát, hogy a Maláj Nagydíjon kizárták őket szabálytalan légterelők miatt. (Igaz, később visszakapták az elvett pontokat)
1999: A Sauber bevallotta, hogy flexibilis szárnyakkal versenyzett a szezon első versenyén, Ausztráliában. „A tavalyi évben hasonlót láttam néhány másik csapatnál, így az új autót direkt úgy terveztük, hogy a hátsó szárny menet közben hajlékony legyen egy kicsit” – nyilatkozta a hinwiliek technikai igazgatója, Leo Ress.
1998: A Honda bejelenti, hogy saját csapattal térnek vissza a Forma-1-be, ami azt jelenti, hogy a motor mellett a karosszériát is ők fogják gyártani. A japán gyártó úgy tervezi, hogy 2000-ben vagy 2001-ben léphet a száguldó cirkusz színpadára.
1997: Három szűk esztendő után David Coulthard győzelmet szerez a McLarennek – a csapat első futamán, ahol a főszponzornak köszönhetően új, fekete-ezüst-narancs színekkel álltak rajthoz. Az Ausztrál Nagydíjon Michael Schumacher végzett a második, Mika Hakkinen a harmadik helyen.
1996: Jacques Villeneuve pole pozíciót szerez élete első Forma-1-es időmérő edzésén – ez mindössze a második alkalom volt, hogy valaki debütánsként az első helyről induljon.