Izgalmasan alakult a Mexikó Rali második napja, reggel ugyanis rögtön megállapított időt kellett adni Sebastian Ogier-nek. A citroenes Esapekka Lappi kicsúszott, majd az autója félig-meddig az úton volt, úgyhogy Ogier-nek le kellett emiatt lassítania - ebben csak az az érdekes, hogy Kris Meeke és Elfyn Evans már átment a szakaszon úgy, hogy ott volt Lappi autója. Végül mégis csak Lappi csapattársa, Ogier kapott megállapított időt a balesetre és a biztonságra hivatkozva, mégpedig úgy, hogy már korábban összeszedett egy defektet, úgyhogy bár itt elvesztette az első helyét, összességében mégsem járt rosszul, sőt...
Főleg, hogy a következő pályán Meeke kapott defektet, úgyhogy az élre ugró toyotás azonnal vissza is csúszott, Ogier pedig visszakapta a vezető pozícióját - Meeke viszont közben megvádolta a Citroent azzal, hogy trükköztek a Lappi-esettel, hogy megmentsék Ogier-t a komoly időveszteségtől. Ez már csak azért is érdekes, mert Meeke-et tavaly a Citroen jelenlegi vezetése konkrétan kirúgta, ami tovább árnyalja a történetet...
Ogier számára a délután sem alakult simán, a szuperspeciálon túlcsúszott egy lassítón és lefulladt a C3 WRC, úgyhogy értékes másodperceket vesztett, igaz, az első helye jelenleg így is viszonylag stabil, 27 másodperccel vezet Elfyn Evans előtt, aki gyakorlatilag hibátlanul halad eddig az M-Sport Forddal, méghozzá kiemelkedő helyen. Őt viszont most már nagyon támadja a pontversenyben vezető Ott Tanak, aki szombaton már nem takarított és délután két hosszú gyorsaságit is megnyert, úgyhogy két másodpercre megközelítette Evanst és Ogier-hez is felzárkózott fél percre - vasárnap három szakasz és hatvan kilométer vár még a mezőnyre, nincs lefutva még semmi. A negyedik helyen izgalom nélkül autózik Thierry Neuville, aki még a pénteki első szakaszon beszedett defektje óta követi a mezőnyt, nem is fut rossz időket, de közelíteni sem tudott, bő negyven másodpercre van Tanaktól.
A defekt után technikai hibával is szembesülő Meeke a győzelmi esélyek helyett az ötödik helyen áll több mint négy perc lemaradással, neki már csak a célbaérés és a power stage maradt, viszont a szuperralizók közül Jari-Matti Latvala a nyolcadik, Dani Sordo pedig a tizedik helyig ért vissza abban a mezőnyben, ahol már húsz autó sem halad, úgyhogy ők azért pontokat tudnak még menteni, főleg, hogy mindkettejük tempója elég jó lehet egy power stage-es top5-höz is.
Az utolsó nap magyar idő szerint 16:03-kor, a power stage pedig 19:18-kor kezdődik.
Az eredmények ezen a linken megtekinthetők!