Az Érdi-Patkó kettős számára is a pályákkal való ismerkedésről, illetve a visszarázódásról szólt a szerdai és a csütörtöki nap. Két gyorsasági szakasz felírása közben pedig elintézték a „papírmunkát” az adminisztratív, majd a technikai átvételen, „személyre szabták” a versenyautót. Pénteken reggel részt vesznek majd a shakedown-on, ahol számukra az autóval való összeszokás lesz az elsődleges cél.
Érdi Tibor: „Össze sem hasonlíthatóak a gyorsasági szakaszok a jól megszokott, magyar pályákkal, az utak vonalvezetése mindenféle szabályszerűséget kerül. Egy gyorson belül is nagy szintkülönbségek vannak, óriási törésekkel a kanyarokban. Különböző „típusú” pályákat kellett feldolgoznunk, van keskeny, szűk gyorsasági, széles, osztott pályán kijelölt és szlalom jellegű is. Mindegyiken kétszer mehettünk, egyszer felírtuk, a következő körben javítottunk, ahol még kellett, kíváncsi vagyok, ebből hogy sikerül abszolválni a versenyt. Nem tudok kiemelni olyan gyorsot, ami kimondottan a favoritom lenne, inkább adott részek tetszenek. Furcsa volt újra itinert írni, ráadásul nem csak magára az útra kellett koncentrálni, hanem arra is, hogy itt-ott például mekkora fa lóg be. Szerintem sok helyen improvizálni kell majd. Az autóval kapcsolatos ismereteim igen hiányosak, hiszen még nem mentem vele, majd a holnapi shakedown-on fogom kipróbálni. A Celica az a típusú autó, amit ütni -vágni kell, de mi inkább csak barátkozni fogunk.”
Patkó Gergő: „A Celicáról csak a bérbeadótól, meg természetesen Tibortól volt információm, és most már tényleg nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz vele versenyezni, hogyan viselkedik a kanyarokban. Új típusú szakaszokkal ismerkedhettem meg, sok új információt kaptam. A szervizparknál kijelölt Legend nevű gyorsot nagyon várom, látványos, gyors, lehet rajta keresztbe menni. Talán ez passzol a legjobban ahhoz a stílushoz, ahogy Tibi bá'-t én annak idején láttam versenyezni.”