Az idei szezonra a csapat egyébként három olyan időpontot jelölt ki, amelyen egy-egy adott elem megújul a DS3 WRC-n - a Portugál Ralira már a második frissítést fogják alkalmazni. A legutolsó, aerodinamikai csomagot azonban a szezon második felére tartogatják.
"A legutolsó teszt már a legújabb alkatrészekkel zajlott, és egy hibát sem észleltünk." - mondta el a Citroen Racing csapatfőnöke, Yves Matton. "A szezonnyitóra, Monte Carloba a hátsó szárny módosításaival utaztunk, Portugáliára azonban már az autó eleje is felfrissül.”
"Úgy érzem, hogy bizonyos murvás részeken sokkal nehezebb dolguk van versenyzõinknek az autóval, mint azt gondolnánk. Ezen próbálunk változtatni, és bízom benne, hogy a szezon második felére egy igazán versenyképes autót hozunk össze."
A Citroen egyébként a jelenleg is futó WRC-ből az utolsó fejlesztését fogja kidobni 2015-ben, azonban teljes bizonyosággal még nem győződtek meg arról, hogy egészen pontosan mely alkatrészek lesznek lecserélve az év végéhez közeledve. A középpontban biztosan a felfüggesztés és a geometria lesz...