A napokban újból megvitatta a vezetőség a módosítási lehetőségeket, és végül fény derült a tényekre - komoly változás nem lesz technikai vonatkozásban, mondhatni csak a szokásos evolúciós újításokkal alakíthatnak a jövőbeli szabályokon. Felmerült a hibrid technológia bevezetése is, mely elsõsorban a Toyota visszatérése miatt látott napvilágot, de Mahonen szerint e két dolog nincs összefüggésben egymással.
"Nem tudom, mi történik a hibrid autókkal." - mondta el Mahonen. "Tudomásom szerint az sem igaz, hogy a Toyota ezzel tervezné ralis jövőjét. Természetesen minden gyártó másképp próbál kitűnni, de most ez esetben nem feltétlen igaz. Ahhoz, hogy hibridek legyenek a mezőnyben, még ki kell forrnia magát ennek a típusnak. Motorteljesítmények és üzemanyag áramlással kapcsolatos kérdésekre tértünk ki a napokban, de egyelőre a hagyományos autókkal tervezünk, és az újításokat szépen lassan kell majd bevezetni."
A WRC Bizottság elnöke, Carlos Barbosa szerint már az idei év végére célszerű lenne kiadni a technikai elvárásokat 2017-re vonatkozóan, Mahonen reakciója alapján azonban ezt lehetetlen lenne kivitelezni.
"Nincsenek titkok, de egy kicsit később fogjuk lezárni ezt a kérdéskört. Ebben a hónapban még megvitatjuk a felmerülő szabálymódosításokat,és a márciusi Világtanács ülésén reméljük, minden tisztázódik."